Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ens kuussa puolaan!

<< < (8/21) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 18.03.2014     kello on 19:30 ---Puolassa ei voi mennä matkaparkkiin minnekään, se on siellä kielletty.
--- Lainaus päättyy ---
Useammalla 24 bensa-asemalla olen yöpyny. Missään eivät ole kieltäny kun olen käyny kysymässä.

seija:
Nesteen asemalla olen muutaman hetken nukkunut mutta muilla ei tarvitse yrittää. Toki riippuu ajankohdasta ja maasta

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 18.03.2014     kello on 19:30 ---Puolassa ei voi mennä matkaparkkiin minnekään, se on siellä kielletty. Rekkaparkkiin voi mennä, se sisältää suihkun ja maksaa. Ja kaikki luvattomat häädetään koirien kanssa pois. Siellä ei myöskään saa käyttää navigaattorin tiekameraa. Joskin jos siitä jää kiini, tarjoa ensin 5 euroa, sitten 10 euroa, se yleensä on riittänyt.

Puolan läpiajo, Tallinnan lautalta vaatii 2 ihmistä, toinen nukkuu toinen ajaa. Itse olen nukkunut Latviassa aivan mahtaalla merimaisemassa, turvallista toki kun on koirat mukana. Hiekkaranta

--- Lainaus päättyy ---
Mikä on navigaattorin tiekamera?

seija:
Sentään 17 kertaa ajanut tuota reittiä, ehkä ne yhden kerran antaa nukkua.

kimi:
Puolan puskat koluttu ja yöpymysiä useita, ei kertaakaan olla häädetty pois. Monessa maassa asia on periaatteessa kielletty ja käytäntö joku muu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View