Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ens kuussa puolaan!

<< < (4/21) > >>

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alf@64855 - 15.03.2014     kello on 00:06 ---Eiköhän halvin reitti on laivalla henkilölipulla Tallinnaan ja kävellen Puolaan :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei. Halvemmaksi tulisi uida Tallinnaan.

Haapaniemen Paroni:
Ilmeisesti halvin reitti on laivalla tallinnaan,ja loppu pätkä  yhdistelmän kanssa..

88k5:
Riippuu ajankohdasta ja minnepäin Puolaa, mutta ei välttämättä ainoa laivareitti ole Hk-Tallinna + 800km rajalle + siitä jonnekin (+400km?)..
Suomesta käsin ei pääse enää Gdyniaa(Gdansk) Finnlinesilla.. sen sijaan Ruotsista menee useitakin, esim. Stenaline: Karlskrona-Gdynia (7h); 2hlö + yhdist. >9m, yht. 200-300€/suunta. Toki vaatii matkustaa ensiks Ruotsiin..

Vaihtoehtoja löytyy..

Aakku:
Hanko-Paldisk väli 80€ max. 12m yhdistelmälle ja kuljettajalle safkat...
Minä jopa pidin siitä paatista. Mukavampi kuin Tallinnan laivat, joka on täynnä kaikenlaista sakkia.

Samasta syystä pidän Naantali-Kapellskär paattiakin viihtyisämpänä, kuin noita Tukholman risteilylaivoja. Ei se haittaa sekään, että se on hieman halvempi ja rahvaanomaisempi.

Aikoinaan kauan sitten ajelin rahtiautoa konttilaivoissa Saksaan. Tein jopa niin joskus, että auto meni risteilijään ja itse menin perässä sillä viihtyisämmällä konttilaivalla. Se oli sitä aikaa, kun Finnjettikin vielä oli elossa. :)

88k5:
^
Tuota Navirailiakin itse viime kesänä kiikaroin, mutta m-autolla + perhe ja koirat hinta ei ollut yhtään halvempi, toisin kuin yksin matkaavalle.. Sitten vielä ikävät lähtö- ja saapumisajat. Mutta uusi kokemus tuokin laiva olisi  ;) Minusta etuteltan puolella jotkut varotteli vanuilijoita rampesita  :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View