Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Langaton peruutuskamera asuntovaunuun
pjarvenpaa:
Kamera ja näyttö tuli, mutta eipä nuo laadulla häikäise. Kameran virtapiuha valmiiksi eristeen sisältä poikki, kun pätkii liikutettaessa ja nyt ei lähde päälle ollenkaan. Lisäksi kameran ledit on ihan normaalit valkoiset ledit eivätkä mitkään ir-ledit. Mulla kun on tarkoitus pitää kameraa koko ajan päällä, niin ei se onnistu, kun ledithän häikäsee kaikki perässä tulijat! :-)
Onko kameraksi parempaa vaihtoehtoa alle 50€- hintaan?
JuhaL:
Tämä eVillen halpa kamera oli mulla ihan toimiva:
http://www.e-ville.com/fi/17-peruutuskamerat/6289-peruutuskamera-yokuvauksella-e860.html
Itse olen edelleen taistellut hankkimani TrueView -kameran kanssa, jossa sekä 170 asteen että 60 asteen kamera.
60 asteen kameran kuva on luokattoman huono, muutaman metrin päässä olevat vihreät lehdet ovat täysin valkoisia ja lähelläkin olevat vihreät esineet vaalean vihreitä. Muutenkin syyskuinen maisema näyttää talvimaisemalta.
Olen kokeillut molemmilla toimitetuilla kaapeleilla, joten vika ei ole kaapelissa kun toisen kameran kuva on ihan hyvä.
Toimittajan lähettämässä uudessa 60 asteen kamerassa samanlainen heikko kuvanlaatu.
Lopputulemana taitaa olla vain luokattoman huono kenno ko. kamerassa. Katsotaan mitä toimittaja vastaa lähettämiini kuvanäytteisiin.
TLP:
Tuli hankittua tuo iPad Air 2, niin nyt siihen soveltuvia WiFi-kameroita kyselen.
Onko kokemusta ?
Lähettimestä nyt ehkä enempi kysymys, mikäli siinä kamerassa ei ole valmiina sisään rakennettua lähetintä.
Eli vaunun perästä auton sisälle kantama.
Suosituksia ?
koccola:
Ei varsinaisesti suositus koska ei ole kokemusta mutta omassa harkinnassani on tämä dometicin versio http://www.helsinkicaravan.fi/sites/all/files/media/tiedostopankki/vt100wifi.pdf
mutta ei taida tuo 195€ sisältää vielä itse kameraa Thumbd
Haapaniemen Paroni:
Mulla langton vänkärin penkillä,vaikka kallista pitää ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta