Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Langaton peruutuskamera asuntovaunuun

<< < (12/15) > >>

Majuri:
Vuoden ollut varmaan kohta. Vielä toimii.

pjarvenpaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Miqu -  5.08.2015     kello on 06:18 ---Vuoden ollut varmaan kohta. Vielä toimii.

--- Lainaus päättyy ---
Miten oot asentanut kameran ja lähettimen, onko kaikki ulkopuolella? Itse ajattelin sijoittaa lähettimen ilman reikien tekemistä seiniin, kait jonnekin puskuriin tuon saa tuupattua.

kimi:
Ennen asentamista pitää miettiä mitä kamerasta haluaa nähdä. Alas sijoitettu kamera näyttää laajan kulmansa takia vaunun/ auton kulmien leveydeltä alle 2m etäisyydellä. Jos haluaa seurata mitä liikenteessä tapahtuu takana tällä asennuksella ei näe kuin ensimmäisen takanatulijan. Ylös sijoitettu kamera voidaan suunnata niin että kulmat näkyy ja taakse muutaman metrin (meillä n. puolet peräkärryn lavasta mahtuu kuvaan autossa). Jos ylös asennetun kameran kulma säädetään näyttämään maata vasta metrin parin päähän sillä pystyy näkemaan paljon takana tulevasta liikenteestä, siis takanatulevien yli.

Pojalla on autossa rekisterikilven yläpuolella kamera ja meillä katon tasalla. Molemmat ok ja oma käyttötarve määrää paikan.

Kaveri mukaan ja kytkee kameran päälle ja siirtää mahdollisesta asennuspaikasta toiseen ja myös kulmaa, niin se itselle paras asennuskohta löytyy

reiska14:

--- Lainaus käyttäjältä: pjarvenpaa -  5.08.2015     kello on 08:14 ---Miten oot asentanut kameran ja lähettimen, onko kaikki ulkopuolella? Itse ajattelin sijoittaa lähettimen ilman reikien tekemistä seiniin, kait jonnekin puskuriin tuon saa tuupattua.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla oli vesisuojatun jakorasian sisällä lähetin ja liitokset.

Beedro:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 -  5.08.2015     kello on 13:49 ---Minulla oli vesisuojatun jakorasian sisällä lähetin ja liitokset.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäli laitoit tuoreehkon 700 sarjan Detskun, niin siihen on helppo laittaa kamera lisäjarruvalon alapuolelle ja kaapelit lisäjarruvalon kautta sisällä. Lähetin sitten sisäpuolen seinään kiinni. Jos ostit minun vanhan Snow:n niin siellä on kaapelointi valmiina :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View