Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Langaton peruutuskamera asuntovaunuun
Haapaniemen Paroni:
Onneksi vielä takapuoli nousee pengistä,että voi käydä pihalla katsomassa mitä takana on :D
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.06.2014 kello on 15:02 ---Onneksi vielä takapuoli nousee pengistä,että voi käydä pihalla katsomassa mitä takana on :D
--- Lainaus päättyy ---
sempä haluisin nähä kun joku käy kattomassa onko takana ketään ja katsetta irrottamatta kohteesta peruuttaa... ei onnistu ilman kameraa.. eihä ne puut hypi siell takana mutt monasti paljo pienemmät ja arvokkaammat...
ei tarttenu toss melkeen naapurin mieskää kameraa, peruutti oman poikansa päälle ikävin seurauksin...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 4.06.2014 kello on 15:12 ---sempä haluisin nähä kun joku käy kattomassa onko takana ketään ja katsetta irrottamatta kohteesta peruuttaa... ei onnistu ilman kameraa.. eihä ne puut hypi siell takana mutt monasti paljo pienemmät ja arvokkaammat...
ei tarttenu toss melkeen naapurin mieskää kameraa, peruutti oman poikansa päälle ikävin seurauksin...
--- Lainaus päättyy ---
Eipä sitä kameraa ole tarttenut rekka hommissakaan vaikka pituutta enemmän ja painoa,ja lisäksi vänkärin puolella istuu langaton kamera ;) Ja jos se ei ole matkassa,niin olen pyytänyt naapuria avuksi,niin kuin Padasjoella oli jopa kolme ;) :D Laitta vielä summerin vaunun perään,kun kytkee pakin päälle ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.06.2014 kello on 15:25 ---Eipä sitä kameraa ole tarttenut rekka hommissakaan vaikka pituutta enemmän ja painoa,ja lisäksi vänkärin puolella istuu langaton kamera ;) Ja jos se ei ole matkassa,niin olen pyytänyt naapuria avuksi,niin kuin Padasjoella oli jopa kolme ;) :D Laitta vielä summerin vaunun perään,kun kytkee pakin päälle ;)
--- Lainaus päättyy ---
eihä rekassa tarttenu aikanaan yli 120heppaa ja kulkiha ne tavarat kaks akselisellaki... ristost taitaa tulla vanhus ku nyky autojen vakiovarusteet o tarpeettomia ku ei ennenkää oo ollu.... Thumb
Täähä on vaan mun mielipide mutt kyllä se kamera on ainut mistä voit nähdä peruuttaessa vaunun/auton taakse, peileistä näkee paljon ja näkemän mukaan voit arvioida missä se on siinä vaihees ku peruuttanut niin paljo lähemmäs ettei nää peileistä, siin vaihees on kiva siirtää katse näyttöön mistä näkee suoraan taakse..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 4.06.2014 kello on 16:23 ---eihä rekassa tarttenu aikanaan yli 120heppaa ja kulkiha ne tavarat kaks akselisellaki... ristost taitaa tulla vanhus ku nyky autojen vakiovarusteet o tarpeettomia ku ei ennenkää oo ollu.... Thumb
Täähä on vaan mun mielipide mutt kyllä se kamera on ainut mistä voit nähdä peruuttaessa vaunun/auton taakse, peileistä näkee paljon ja näkemän mukaan voit arvioida missä se on siinä vaihees ku peruuttanut niin paljo lähemmäs ettei nää peileistä, siin vaihees on kiva siirtää katse näyttöön mistä näkee suoraan taakse..
--- Lainaus päättyy ---
Vanhus mikä vanhus ;) :D Thumb Hommataan sitten...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta