Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Langaton peruutuskamera asuntovaunuun

<< < (5/15) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jartsa - 10.04.2014     kello on 14:59 ---Bilteman halppis langattoman kameran näyttö ei kestänyt autossa talvea Thumbd Ei kyllä olisi iso vaiva ollut viedä sitä sisälle.

--- Lainaus päättyy ---

Joskus niitä maanantaikappaleita osuu kohdalle. Niinkuin minullakin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.04.2014     kello on 09:40 ---Kaikki eivät ole täydellisiä.

Kyllähän vaunun/kärryn saa peruutettua sellaiseen paikkaan, ettei sitä sieltä saa enää vedettyä pois mutta kun paikka on riittävän ahdas ja vielä epätasainen, on hyvä tietää, sentilleen, missä mennään.

--- Lainaus päättyy ---
Ja senkö näkee kamerasta. joku 5" ISO näyttö kertomassa  :o Sallinet  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
En pidä missään nimessä itseäni täydellisenä peruuttajana, mutta olen aika monta karavaanaria nähnyt tuolla maailmalla. Harvemmassa on kameraa .
Toiset työntelee oman kansakuntansa avustamana. Lopuilla about on kaveri viittomassa.

JJJ:
Minä ostin yhteen työkaluista langattoman kameran. Kyseessä digitaalinen versio joten ei ota häiriötä ympäristöstä. Takaa kytketty peruutusvaloon jolloin käynnistyy peruutusvaihteen kytkeytymisestä. Kamerassa myös lämmitys joten talvellakin toimii. 7" monitori ohjaamossa. Hintaa oli reilut 300, mutta asiallinen laite eikä tarvitse viritellä mitään.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 10.04.2014     kello on 17:10 ---Minä ostin yhteen työkaluista langattoman kameran. Kyseessä digitaalinen versio joten ei ota häiriötä ympäristöstä. Takaa kytketty peruutusvaloon jolloin käynnistyy peruutusvaihteen kytkeytymisestä. Kamerassa myös lämmitys joten talvellakin toimii. 7" monitori ohjaamossa. Hintaa oli reilut 300, mutta asiallinen laite eikä tarvitse viritellä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Saatko kuvaa? ;)

Team Isomaa:
tästä laitat kunnon kameran ja näytön

kaksoisperuutuskame ra + 7"lcd näyttö
http://karavaanari.org/index.php/topic,10127.0.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta