Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Lapsiystävällisiä caravan-alueita?
reissajanainen:
Paras paikka Suomessa, on Karhunkainalo.
Siellä lauduntaa porot, koirille omat reitit, kalastajille upeat paikat ja lapsille leikkipaikat.
Olen Hossan kaikki reitit vaeltanut ja melonut myös. Todella upea paikka.
Nallikari on turistipaikka, kävin katsomassa ja lähdin pois. Toki hieno hiekkaranta.
Jos lapsille tarjoaisin jotakin niin en ainakaan huvipuistoja. Luontoa
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 6.04.2014 kello on 11:49 ---Tuuppa käymään Nallikarissa! on kaikkia kaikille..... Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tullaan varmasti taas :-)
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 8.04.2014 kello on 19:21 ---Paras paikka Suomessa, on Karhunkainalo.
Siellä lauduntaa porot, koirille omat reitit, kalastajille upeat paikat ja lapsille leikkipaikat.
Nallikari on turistipaikka, kävin katsomassa ja lähdin pois. Toki hieno hiekkaranta.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb Thumb
niin koira kuin 3v poika ja me vanhemmat nautitaan kesästä karhunkainalossa
ens vuonna tarkoitus nauttia kevät hangistakin :)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 8.04.2014 kello on 19:21 ---Paras paikka Suomessa, on Karhunkainalo.
--- Lainaus päättyy ---
Nallikariin pitääkin tulla oikialla/sopivalla asenteella...Karhun kainaloon taas oikialla ja sopivalla asenteella...monipu olisesti lapsille ettei sorru omia mieltymyksiä liikaa tyrkyttämään,
Humoristi:
Ei ole tullu käytyä vielä nallikarissa, joten pitää koittaa käydä kesällä Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta