Ei ole kauaakaan kun taistelin directan kanssa loppuun asti

|
Ei ole kauaakaan kun taistelin directan kanssa loppuun asti ![]() Itse sain eilen...laitoin s:postilla reklan ja tänään vielä soitin SY:lle ja sanoivat että sieltä on laitettu jo pyörät pyörimään ja ei kuulemma tähän hätään tartte muuta tehdä.Jos jatkossa tulee laskua niin sitten asiaa poliisille.(muista säilyttää reklamaatio)Ok. Täytyypä laittaa reklaa.. Mulla tuo lasku ei ole millään tavalla oikeanlainen.. .Ei näistä paljoa kannata ressiä ottaaMulle laskua tuli 434,00 euroa ja purkuaika 26.2 2014-28.3 2014 eli onhan siinä purkamisessa mennyt aikaa ![]() Edit. Oletko muuten vieraillut tuolla www.yritysrekisteri .com Mulle laskua tuli 434,00 euroa ja purkuaika 26.2 2014-28.3 2014 eli onhan siinä purkamisessa mennyt aikaaMulla sama summa mutta purkuaika 29.3.2007-10.3.2014...Näkyy mulla menneen 7 vuotta aikaa. Mulla ei tietoja ole ollut kuin yhden vuoden alku aikoina toiminimen perustamisesta.Ei aukea mitään tuolla sun linkillä.. ![]() Hyvän kuvan antaa yrityksestä joka myy nettinäkyvyyttä / yhteystietopalveluj a Kannattaa lukea ja selvittää se Kuluttajasuojalain 2.luvun 10§! Siinä sanottu selväkielisesti kaikki asiat mitä näissä huijauksissakin huomioitava. Tuo ei päde tähän juttuun. |