Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Pikku viat siellä ja täällä, antaako olla vai korjaako...

<< < (2/5) > >>

Duster:
Joitain korjaillaan inspiraation mukaan ja vaihdetaan rahapussin mukaan ;D

Yrjö:
  Jos kovin paljon kerääntyy pikku vikoja, sitä pian iskee kuume--johon tuppaa lääke olemaan kalliinpuoleista. ;D
  Aina ei sovi isompi ruuvi, olen työntänyt ruuvin reikään tikun + epoksiliimaa myös irronneen saranan alle se on hyvää.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 11.03.2014     kello on 14:25 ---  Jos kovin paljon kerääntyy pikku vikoja, sitä pian iskee kuume--johon tuppaa lääke olemaan kalliinpuoleista. ;D
  Aina ei sovi isompi ruuvi, olen työntänyt ruuvin reikään tikun + epoksiliimaa myös irronneen saranan alle se on hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo reiän täyttö on paljon parempi konsti kuin iso ruuvi. Materiaalit kun tuppaa näissä vehkeissä olemaan ohuvia ja huokoisia, niin paksumpi ruuvi halkaisee sen äkkiä, ei välttämättä heti mutta...

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 11.03.2014     kello on 14:25 ---olen työntänyt ruuvin reikään tikun + epoksiliimaa myös irronneen saranan alle se on hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

Itse laiskana vaan törässyt kuumaliimaa reikään ja ruuvia perään => on ja pysyy mutta tarpeentullen on ruuvi myös (yleensä) irroitettavissa. Ja jos ei ruuvi heti irtoakaan, niin tovi juotoskolvilla ruuvin päähän riittää notkistamaan liimaa uudelleen s.e. ruuvin saa pois 8)

seijantie:
Itse olen asiassa sitä mieltä että viat kannattaa korjata heti.Muuten hetken kuluttua laite on täys erilaisia isoja ja pikkuvikoja joita ei kukaan viitsi enään korjata.Seurauksena usein juuri tuo kukkaron päälle käyvä vaihto parempaan tai ainakin usko parempaan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View