Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vanhojen Matkailuautojen pienet kilometri merkinnät ihmetyttää.

<< < (2/13) > >>

smy:
Mun autolla on jo 270tkm ja 14v ikää. Eli parikymppiä keskimäärin vuodessa. Itsellä ollut 5 vuotta jona aikana tullut 14tkm/vuosi.
Tyyppilisesti semmoinen 4tkm tulee lomareissulla kesällä loput sitten viikonloppuina.

0yxxy0:
Ja ennen tätä viimestä veromöhläystä asuntoauto oli pidoltaan halpa kauppakassi/kakkosauto.

Alan:
Kesälomareissu 6-9 tkm, muut ajot suunnilleen samaa luokkaa, siis per vuosi. Muitakin harrastuksia ja puuhaa on, eli ei liiku joka viikonloppu eikä edes joka toinen.

Joillain on varaa seisottaa autoa pihassa käytön sijasta. Kalliiksi tulee, kun arvonaleneman huomioi, mutta käytetyn ostaja saattaa tehdä hyvät kaupat esim. kymmenvuotiaasta 40 t ajetusta.

jorma:
Onhan kaikki mahdollista. Mulla on 80-luvun as. auto ja mittarissa 110tuhatta. Kaikki mittarissa kun olen ne uudesta lähtien ajanut. Auto täysin uutta vastaavassa kunnossa. Sanoisin, että näissä vanhoissa vehkeissä kyllä ajokilometrit näkyy monessakin eri paikassa ihan silmämääräisesti tarkastelemalla. Koeajo paljastaa jo lähes kaiken.

Roksis:
Minun auto oli 10 vuotias kun sen ostin. 69000 mittarissa ja huoltokirjassa kaikki mitä siihen oli tehty tai lisätty. Entinen omistaja 76v joka ei enää hommannu / saanu ajokorttia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View