Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vanhojen Matkailuautojen pienet kilometri merkinnät ihmetyttää.

<< < (8/13) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.03.2014     kello on 12:16 ---Näkökulmahan se ratkaisee, toisella se on toinen kuin toisella.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Pihan koristamisen näkökulmastakin asiaa voi ajatella, tai vaikkapa naapurien kateellisiksi tekemisen.

Tuli mieleen siitä, kun olen kuullut joidenkin matkailevan yksin jälkimmäisestä syystä.

560FMK:
Mä taas perustelin itselle että uus vähä ajateltua kalliimpi vaunu on samalla vierashuone, kotitorpassa kun ei vapaita huoneita oo kun toi nöösi pinnasängystä laitetaan omaan sänkyyn. Vaunussa saa sukulaiset yöpyä omassa rauhassaan. Aldella toivottavasti mukavan lämpöinen, ei tarvii anopinkaa enää palella. :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.03.2014     kello on 12:25 ---Niinpä. Pihan koristamisen näkökulmastakin asiaa voi ajatella, tai vaikkapa naapurien kateellisiksi tekemisen.

Tuli mieleen siitä, kun olen kuullut joidenkin matkailevan yksin jälkimmäisestä syystä.

--- Lainaus päättyy ---
      Suomalaisethan on tunnetusti Kateellisia toisille Suomalaisille, vieläkin,,,,kellä on isoin omakotitalo, iso ja uusi moottoripyörä, matkailu auto/vaunu, vene,  jotenki samaan hiileen puhaltaminen ja kannustaminen, uskaltaminen, on jossain piilossa...mutta onhanse mellevä olo ainaski itellä kun on saanut ostettua/vaihdettua jotain uutta ja isoa, uskon että muillakin on samoja fiiliksiä

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 13.03.2014     kello on 20:29 ---onhanse mellevä olo ainaski itellä kun on saanut ostettua/vaihdettua jotain uutta ja isoa, uskon että muillakin on samoja fiiliksiä

--- Lainaus päättyy ---

Ainoa asia josta Suomalainen mies kisaa kellä on pienempi ... kännykkä :D

Alan:
^

Oli joskus. Nykyään voittaa isoin näyttö tai uusin iPhone, mieltymyksistä riippuen.  ;D

On se mukavaa, että matkailuauton omistamisella on itellä ihan muu tarkoitus kuin tuo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View