Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Hanska 04 Mar 2014
  • Olis kiva kuulla hieman FICC tapahtumien tunnelmasta/järjestelyistä tapahtumassa käyneiltä.

    Esim. Miten määräytyy paikka aluelle saavuttaessa (kaikki sekasin tulojärjestyksessä,maittain,toivomuksia...)?
    Onko meno kuin "Juhannus rallissa"? ;D

    Ennakkoluulo:leirialueella ahdas tunnelma,ohjelman suhteen tapahtumaa riittää.
    Tapahtuma kiinnostaisi nähdä ja kokea mutta onkohan meidän lapset noihin karkeloihin liian pieniä?
    Toisinsanoen pienten lasten kanssa 2 ja 4 hieman vaikeaa viihtyä noin monta päivää?

    Kertoisiko joku käyneistä kokemuksia?
  • #2 kirjoittanut winemaker 04 Mar 2014
  • Moi Hanska !

    Jospa minä kerron kun olen ollut ja olen nytkin Porissa.

    Tämä Rally poikkeaa muista Suomessa järjästetyistä oleellisesti.  Ensinnäkin majoitusalue rakennetaan täysin alusta infra mukaanlukien.  Alueen tontit merkitään kentälle ja ajo niihin tapahtuu suoraan ajamalla merkitylle paikalle, jolloin turvaväli täytty autom. ja paikoitus käy sujuvasti.

    Kirjurinluodossa on ns. maakorttelit käytössä, myös harraste- ja yhdistyskortteleita tulee.  Siis ryhmät tervetuloa.  Majoitus alue on hieman taaempana ohjelma ja tapahtuma-alueesa, mutta ei kuitenkaan niin kaukana kuin Oulussa oli.
    Sisäänajohan alkaa to 24.7. klo12.00 jatkuen koko päivän vieraiden aikataulujen mukaisesti.

    Ennakkoluuko on väärä, meno ei ole kuin juhannusrallissa.
    Alueella on reilusti tilaa, niin majoittumis- kuin ohjelma/tapahtuma-alueellakin, ohjemaa(tasokasta)on hankittu, mutta sijoittuvat ympäri laajaa aluetta ja kaupunkiinkin.

    Lapset on huomioitu Rallyssa, on omaa ohjelmaa ja Kirjurin tasokas leikkikenttä laitteineen on käytössä, uskon tekemistä riittävän, ohjelma on myös lapsiystävällinen.

    Tuolta sitten lisätietoa

    http://www.ficcrally2014.fi/ohjelma

    Mulle voit lähettää viestiä jos kaipaat lisätietoa!
  • #3 kirjoittanut Hanska 04 Mar 2014
  • Kiitos Winemaker ,asiahan selkes paljon sun vastauksesta.
    Täytyypä ehken varata liput ja tulla perheen kanssa kokeilemaan olis taas yhden kokemuksen rikkaampi.
Sivuja:
Toiminto