Karavaanarin olohuone
aihetta
[1] Uutiset.
[2] Ei oo vierailijoita näkynynnä..
[3] Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.
[4] Lomalla, vai siirtymä taipaleilla.
[5] Ajoneuvokeskus?
[6] Mitenkä haaskaat plottovoittosi... ne muutamat miljoonat , jos onni potkii ?
[7] Kumpi on kestävämpi, mosse vai lada?
[8] tuli laitettua caravan controll
[9] neuloosin riivaama .... mikä on sinulle , kuin pakkomielle ?
Navigaatio
[0] Yksi taso ylös
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta