rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kaasuntäyttöadapteria "vuokraan"  (Luettu 1001 kertaa)

seppoko
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:23
  • Petteri Punakuono
Kaasuntäyttöadapteria "vuokraan"
« : 11.04.2012 kello 21:57 »
Nyt on  keskusteltu kaasuadapterista ihan jonkun verran. Eipä sitä usein tarvitse, mutta joskus tarve saattaa tulla eteen. Niin kuin minulla tänä keväänä. Kuitenkin olen omistanut sen jo n.2,5 vuotta. Se on http://www.caravan-gasadapter.com/catalog/product_info.php?cPath=41&products_id=32. Ja nyt varustettu tiivisteillä ja koekäytetty. Minä en sitä tarvitse ennen kuin syksyllä seuraavan kerran.

Niinpä voisin antaa sitä vuokralle pienellä  rahalla (+postimaksut). Kyselyt YV:nä tai p. 040--5021070.

Roksis
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:36
Vs: Kaasuntäyttöadapteria "vuokraan"
« Vastaus #1 : 12.04.2012 kello 06:20 »
Niinpä voisin antaa sitä vuokralle pienellä  rahalla (+postimaksut). Kyselyt YV:nä tai p. 040--5021070.
Saako hyvää ideaasi lainata? Mullakin joutilas syksyyn asti. :)

Captainkidd
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
  • Gnothi seauton - Hymer B 578
« Vastaus #2 : 17.06.2012 kello 08:27 »
Sattuipas silmään. Kun tuon kaasuadapterin olen itse alusta alkaen tuotekehitellyt ja sitä myös menestyksellä ympärimaailmaa markkinoinut, niin on vain korjattava tuo vihjaus siitä, että adapterisettiä olisi saatavana ilman tiivisteitä. Tuon linkin kautta ei voi tilata adapterisettiä ilman tiivisteitä. Linkistä löytyy myyjän yhteystiedot, suosittelen puhelinsoittoa sopivan yhdistelmän saanin vuoksi.

Kaikkien kaasuadaptereiden tulee täyttää standardin E37 67R.01 0049 vaatimukset. Adapterit valmistetaan yleensä messingistä ja niiden tulee ehdottomasti olla täysin tiiviitä. Jokaiseen yksittäiseen adapterin osaan laitetaan tehtaalla kumitiiviste kaikkiin kohtiin, joissa on liitos. Tehtailla on tarkka laadunvalvonta.
Jokainen kaasuadaptereita käsittelevä varmistaa aina tiivisteen kunnossaolon ennenkuin liittää adapterin toiseen osaan. Näin kaasuadapterit läpikäyvät huolellisen tarkastuksen, mikä aina varmistaa, ettei yhdestäkään adapteriosasta puutu tiivistettä.

Kun sitten adaptereita liitetään erilaisiin kaasujärjestelmän osiin, niin tiivisteen oikein kiristäminen on hyvin tärkeätä. Kiinnitystä toiseen osaan ei tulisi tehdä työkaluilla. Käsivoimin tiukkaan kiristäminen riittää, eikä riko tiivistettä.

Kaikissa Euroopan maissa toimivassa adapterisetissä on kuusi kappaletta tiivisteitä. Niitä on varsin vaikeata irroittaa. Bajonettiosassa tiivisteen on mahdollista irrota vahingossa. Tiivisteen puuttuminen aiheuttaa heti selvästi tunnistettavan vuodon täytettäessä kaasupulloa. Jos Bajonettiosan tiiviste on irronnut, tulee se uusia ja laittaa takaisin paikalleen.

Perusadapteri Dish on käytössä 22 euroopan maassa, joten sillä pärjää aika hyvin. Dish perusadapteri maksaa 35 euroa ilman toimituskuluja. Perusadapteriin voi sitten kiinnittää kolme erilaista lisäadapteria, Acme, Bajonett ja Euronozzle.

caddis
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:28.08.2014 kello 05:33
« Vastaus #3 : 17.06.2012 kello 13:33 »
Onko tiedossa paikkoja eri Euroopan maissa, missä noiden adapterien kanssa varmasti onnistuu Suomi-kaasupullon täyttö? Erityisesti kiinnostaisi Norja,Saksa ja Italia.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything