Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Verhoilukankaat

(1/2) > >>

Ossi66:
Onkos tietäjillä tietoa, onko matkakulkineiden verhoilukankailla jotain paloluokkavaatimuks ia?

Eli onko normaalit hyvät verhoilukankaat oikeesti käypäsiä vai pitäskö olla jotain erikseen matkailuvälineeseen kudottua kangasta joka on huonommin syttyvää kuin kotoiset soffakankaat?

perho-ukko:
On niissä,paloluokka on erilainen,ei ylläpidä paloa,toinen asia on tietysti,kuka näitä valvoo !

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.01.2014     kello on 11:54 ---On niissä,paloluokka on erilainen,ei ylläpidä paloa,toinen asia on tietysti,kuka näitä valvoo !

--- Lainaus päättyy ---

Valvonnalla ei oo mitään väliä jos itteensä ja läheisiä varten tekee ;)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.01.2014     kello on 11:57 ---Valvonnalla ei oo mitään väliä jos itteensä ja läheisiä varten tekee ;)

--- Lainaus päättyy ---

Silloinhan luokallakaan ei ole väliä vaan laittaa hyvällä paloluokalla vaikkei vaadittaisikaan

perho-ukko:
Joo...Se paloluokka tulee kysymykseen ensirekisteröinniss ä,jos tekee a-auton itse,pitää olla todistus paloluokasta verhoilumateriaalis ta,(olen verhoillut monta a-autoa),muuten vastuu on jokaisella itse,mutta suosittelen tukevaa kangasta,samaa,mitä julkiset liikennevälineet käyttää,toki aika arvokasta,mutta kestää !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View