rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäistä retkeily-/matkailuautoa hankkimassa ainoaksi autoksi  (Luettu 30904 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
MINÄKIN PÄRJÄÄN VANHALLA AINOALLANI AUTOLLA JOKA ON VANHA!RUMA!TURBOTON(vielä)ALKOVIMALLINEN JONKUN TEKEMÄ OMAVALMISTE PÄREKOPPA , OLEN SOPINUT AINA SINNE MIHIN OLEN HALUNNUTKIN MUTTA EN ASU HESASSA
ENKÄ MUUTENKAAN ISOSSA PAIKASSA.MUTTA REISSUSAKAAN AUTON KOKO EI OLE OLLUT ONGELMA KUN NIIN OLEN ITSENI KANSSA SEN SOPINUT.
Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:26
  • Eipä turhia höttyillä :)
Kaippa tuo viesti pienemmälläkin HUUTAMISELLA olisi perille tullut :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 9.03.2016 kello on 16:31
Tarkoitus ei ollut huutaa . En vain saanut tabletista pieniä kirjaimia,mutta nyt on löydetty.anteeksi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:11
Tarkoitus ei ollut huutaa . En vain saanut tabletista pieniä kirjaimia,mutta nyt on löydetty.anteeksi.
Isolla, tai pienellä, niin oli ainakin piristävä kommentti.... :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
se jotta pärjääkö ainoastaan asuntoautolla on mun mieelestä autoilian korvien välissä.. eihä tommonen asunto auto,mulla kuusmetrinen, oo kaikkein ketterin eikä näppärin pyöritellä.mutta on sill kiva käyttää vaikka kottaraista kampaamossa ja kömpiä ite siks aikaa päiväunille... kaikill on puolesa.
ite tykkäisin jokapäiväsessä ajossa peltikuoriaisesta, mutta toi pieni lisäleveys tekee hyvää oleskelutilalle... taas vaa pitää tehä niit valintoja ja kompromisseja ettei tartte olla kymmentä kulkinetta..