Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Teline vararenkaalle

(1/2) > >>

Vesseli:
Saattaa olla, että aiheesta on keskusteltu aikaisemmin, mutta kuitenkin.

Kun nykyisissä italiaanoissa ei ole vararengasta. Nykyiseen kulkimeeni ei saa takapoksiin vararengasta kuin sisäkautta sängyn alle. Tuli mieleen ajatus laittaa vararengasteline vetokoukkuun a'la pyöräteline. Onko tämä jo keksitty? Jos on, niin mistä mahtaa saada vai täytyykö keksiä itse?
Rekisterikilpi ainakin minun laitteessani meneen piiloon, mutta niin käy koukkuun kiinnitettävän pyörätelineenkin kanssa.

tsahkali:
Mulla oli entiwanhaan matkassa kaxkin vararengasta. Toinen matkasi siellä omalla paikallaan ja toinen katolla. Ei niitä onneks koskaan tarvittu mutta hiukan pyöri mielessä ne puuttuvat kaivonkannet, jotka voivat hajottaa kax rengasta kerrallaan...   ::)

Vesseli:
 Ei niitä onneks koskaan tarvittu mutta hiukan pyöri mielessä ne puuttuvat kaivonkannet, jotka voivat hajottaa kax rengasta kerrallaan...   ::)
[/quote]

Ei ainoastaan kaivonkannet, vaan myös puuttuva pätkä tietä ennen siltaa. Iski kerran rajusti Riikasta lähdettyäni siltakannen edessä olevaan kulmarautaan. Kummasti ilma pysyi renkaissa kotiin asti, mutta aamulla olivat molemmat eturenkaat tyhjinä. Molemmissa etuvanteissa oli sievät vekit. Kummasti rengasliike oikoi ne ja meno jatkui.

aaoulusta:
Hop!! tuossa yksi malli wararenkaan kuletuksesta

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 13.07.2014     kello on 11:34 ---Hop!! tuossa yksi malli wararenkaan kuletuksesta

--- Lainaus päättyy ---

Siihen ei sitten voi enää laittaa useampia pyöriä. Tuo  kun taitaa viedä (reilu) puolet telineen kantavuudesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View