Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

(1/39) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  5.01.2013     kello on 12:26 ---
mietin ,että lähtisinkö sittenkään
vaikka ilmasen matkan saiskin

--- Lainaus päättyy ---

Minun ei tarvitse miettiä koska Usaan en tule menemään ikinä, syyt olisi tuolla politikoinnin puolella joita en nyt viitsi täällä ruveta turinoimaan, aiemmin Kreikassa ja Italiassa käyneenä (ei muuten iskenyt tuo lomailu silloinkaan, piti vaan kokeilla kun silloin oli sitä aikaa) sinnekkään ei tule olemaan kiinnostusta, ei viitsi laittaa omiaan rahoja sellaisiin maihin jotka käyttävät verorahojamme miten lystäävät.

No, saa laitettua nekin rahat muuhun, vaikkapa kotimaan hyväksi.  Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.01.2013     kello on 13:03 ---Minun ei tarvitse miettiä koska Usaan en tule menemään ikinä, syyt olisi tuolla politikoinnin puolella joita en nyt viitsi täällä ruveta turinoimaan,



--- Lainaus päättyy ---

Enkä minä Saksaan. Natsit, minkä he luonnolleen voi. Ulkovaltojen piti kitkeä heiltä näkyvä natsismi, kun itse ei halunneet sitä tehdä.  >:(

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.01.2013     kello on 17:23 ---Enkä minä Saksaan.

--- Lainaus päättyy ---

Katoppas, tässäkin ollaan samaa mieltä, muutenkin meillä saattaisi mennä tovi jos toinenkin tämän aiheen parissa. Mä löydän monta maata minne en lähtisi...

Historian tunnit oli ne mielenkiintoisimmat silloin koululaisena, nyt sitten syyt löytyvät tuolta talouspuolelta.  ;D

Alan:
Jatketaanpa tästä aiheesta tällaisessa sopivammassa ketjussa.

Minä en halua matkustaa Suomessa humppatanssirehveil le enkä kulkineella Neu... siis Venäjälle enkä toistaiseksi Turkin tai Marokon eteläpuolelle.

Onneva:
Omatoimiselle matkalle en mielelläni lähtisi Bulgarian, Romaniaan, Venäjälle. Aasiakaan ei ihan heti innosta.
Saattaisi tulla kulttuurishokki ja turvattomuuden tunne ja Aasian matkoille lisäksi pitkät lennot.
Lomalla pitää olla lepposaa, halvat hinnat ei ole valintaperuste.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View