rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Sähkötupakka  (Luettu 17068 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #15 : 19.11.2014 kello on 07:52 »
Kun puhutaan että tupakointi loppui kuin seinään. Eli lopuuko myös tämän sähkötupakan käyttö, vai pitääkö sen kanssa sählätä yhtä lailla?
Jos pitää niin ei kai sekään haitatonta ole. Vuosien tai vuosikymmenien päästä tiedetään vasta haitat.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:46
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #16 : 19.11.2014 kello on 08:10 »
Kun puhutaan että tupakointi loppui kuin seinään. Eli lopuuko myös tämän sähkötupakan käyttö, vai pitääkö sen kanssa sählätä yhtä lailla?
Jos pitää niin ei kai sekään haitatonta ole. Vuosien tai vuosikymmenien päästä tiedetään vasta haitat.

Näinpä. Osa noista tupruttelijoista luulee täysin vaarattomaksi ja pyrkii höyrytteleen jopa alueiden saunoilla muiden vilvottelijoiden joukossa.  Thumbd

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #17 : 19.11.2014 kello on 08:16 »
Näinpä. Osa noista tupruttelijoista luulee täysin vaarattomaksi ja pyrkii höyrytteleen jopa alueiden saunoilla muiden vilvottelijoiden joukossa.  Thumbd
No haitaton se ei missään tapauksessa tosiaan ole,mutta veljellä siinä oli sellainen makea mustaherukan tuoksu..ei ärsynny itteeni samoin ko normi lemu tupakis ja hä menee aina hiukka sivummalle joka tapauksessa suhruttelemaan. Eikä polta ko ulkosalla

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #18 : 19.11.2014 kello on 08:54 »
Kun puhutaan että tupakointi loppui kuin seinään. Eli lopuuko myös tämän sähkötupakan käyttö, vai pitääkö sen kanssa sählätä yhtä lailla?
Jos pitää niin ei kai sekään haitatonta ole. Vuosien tai vuosikymmenien päästä tiedetään vasta haitat.
Tiedä häntä, tavallisenkin lopetin kuin seinään, tekee ne immeiset isompiakin päätöksiä :-X

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.02.2024 kello on 16:40
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #19 : 19.11.2014 kello on 09:09 »
Mulla loppu nuuskan ja tupakin käyttö kerralla,kokeilin tuota sähkötupakkia yhen kerran niin ei ollu mun juttu  Thumb  .välillä tekis kyllä mieli vetästä tupakki tai nuuska huulen,mutta sitä virhettä en enää tee aikanaan kokeilin niin alko uudestaa sama tupakin ja nuuskan käyttö  Thumbd

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #20 : 19.11.2014 kello on 09:15 »
Mulla loppu nuuskan ja tupakin käyttö kerralla,kokeilin tuota sähkötupakkia yhen kerran niin ei ollu mun juttu  Thumb  .välillä tekis kyllä mieli vetästä tupakki tai nuuska huulen,mutta sitä virhettä en enää tee aikanaan kokeilin niin alko uudestaa sama tupakin ja nuuskan käyttö  Thumbd

Vahva on sulla tahto ollu ja kova pää kun oot kerrasta poikki saanu..ei ihan kaikilta onnistu Thumb Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.02.2024 kello on 16:40
Vs: Sähkötupakka
« Vastaus #21 : 19.11.2014 kello on 09:39 »
Vahva on sulla tahto ollu ja kova pää kun oot kerrasta poikki saanu..ei ihan kaikilta onnistu Thumb Thumb

No myönnetään oli siinä apuna keuhkokuume ja sydänlihastulehdus yhtä aikaa päällä  Thumb ei mukava apulainen,mutta tehokas sellainen.

  • Vieras
  • Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #22 : 19.11.2014 kello on 10:47 »
    No myönnetään oli siinä apuna keuhkokuume ja sydänlihastulehdus yhtä aikaa päällä  Thumb ei mukava apulainen,mutta tehokas sellainen.
          Harmi kun pitää tuommosten kautta se henkinen jämäkkyys ja mielen terve/tarve löytää..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
    • Porvoo
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #23 : 20.11.2014 kello on 15:05 »
    Aina on niitä jotka kokevat lopettamisen helpoksi ja kerrasta poikki -jutuksi. Hyvä niille.
    Tuskin aikuisia tupakoitsijoita olisikaan jos lopettaminen olis helppoa.

    Olen nikotinisti ja entinen tupakoitsija. Vasta kolmannella kieroksella onnistuin lopettamaan kokonaan, n. 10 vuotta sitten. Apuna oli silloin Nicoret purkat ja myöhemmin tavispurkka. Enää en jauha mitään purkkaa enkä käytä mitään aiheeseen liittyviä valmisteita.

    Kaikki edelliset lopetukset kaatu ns.viihdetupakointi in joka lopulta aina koukutti. Tällä kieroksella en ole "ottanut" edes maistamisen verran.

    Mun mielestä tupakka on niin vaarallista, että kaikki keinot lopettamisen helpottamiseen kandee käyttää. Eikä yhdenkään entisen tupakoitsijan elvistely lopettamisen helppoudesta auta sitä joka rimpuilee lopettamisen tuskassa. Elvistely vain ärsyttää.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 00:07
    • Pönttönä Hevyhuussi
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #24 : 20.11.2014 kello on 23:15 »
    Onnevan kanssa samaa mieltä. Mun mielestä täytyy yrittää tsempata kavereita eikä kehuskella tai aliarvioida tilannetta joka on monelle vaikea paikka , syystä tai toisesta....jos jollain konstilla pääsee/haluaa tupakasta eroon niin HATTUA NOSTAN. Mikä on kenellekkin helppoa tässä elämässä...kysympä vaan?? Elikkä tsemppiä ja peukkuja kaikille jotka yrittävät tästä paheesta irti päästä kuka milläkin keinolla  Thumb nimimerkillä tupakoin enkä aio lopettaakkaan...ELÄ N VAIN KERRAN  :-*

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #25 : 21.11.2014 kello on 14:29 »
    Vajaa 3 vuotta olen ollut tupakoimatta kiitos sähkötupakan.
    Tutkimuksia on tehty paljonkin vaikka muutama "asiantuntija" lööppilehtien otsikoissa muuta väittääkin.
    Vuosittain yksistään euroopassa noin 2 miljoona tupakoitsijaa on siirtynyt höyryttelyyn jonka johdosta lääke ja tupakka yhtiöt ovat alottaneet sähkötupakan ajojahdin ja yrittävät saada koko homman kiellettyä.
    Noin kymmenkunta kaveriani on myös siirtynyt höyryttelyyn ja kaikki ovat onnistuneet lopettamaan tupakoinnin,kertonee jotain toimivuudesta.
    Kunnolliset laitteet ei niitä ihan halvimpia ja hyvän makuinen neste niin polttamisen lopettaminen oli ainakin itselleni todella helppoa.



    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.04.2024 kello on 09:16
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #27 : 21.11.2014 kello on 19:15 »
    Kaikki keinot jolla tupakista pääsee eroon ovat hyviä. Jollekin sopii sähkötupakka toisille purkka,pilleri,suihke, laastari jne.
    Minä taas muutaman yrityksen jälkeen olen huomannut etten voi korvata tupakkaa jollakin korvikkeella. Ei vaan toimi. Tulos on kuin alkoholistilla joka lopettaa kossun juomisen ja siirtyy viinin lipittelijäksi.
    Reilut kome viikkoa sitten ruttasin askin ja aloin tupakkilakkoon. Edelleenkään ei tuntiakaan etteikö tupakki mielessä ole. Lisäksi tätäkin kirjoittaessa on suussa sellainen jännä fiilis että smarttia pitäs huuleen laittaa.
    Omalla kohdalla huomannut, että jos vaan pää kestää niin fyysiset oireet ovat jotenkin hallittavissa.
    Aistitkin toimii jotenkin hyperaktiivisesti. Tuntuu että haistaa kaiken, jopa hajut mitä ei edes ole. Sama juttu makuaistin kanssa. Todennäköisesti paistetut kikkareetkin olisivat herkullisia  :D
    No, kunto paranee kohinalla. Se mihin nortti suussa olisi saanut tehdä töitä puoli vuotta on tullut kolmeen viikkoon. Yskimiset ovat loppuneet ja hermotkin pysyneet kutakuinkin kasassa. Sitä tässä ihmetellyt että miksi ei nikkikset katoa vaikka elimistöstä nikotiini kadonnut jo aikoja sitten.
    Tsemppii vaan kaikille lopettaneille/lakkolaisille tyylistä tai keinosta välittämättä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:19
    • viva la France
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #28 : 21.11.2014 kello on 19:25 »
    Kaikki keinot jolla tupakista pääsee eroon ovat hyviä. Jollekin sopii sähkötupakka toisille purkka,pilleri,suihke, laastari jne.
    Minä taas muutaman yrityksen jälkeen olen huomannut etten voi korvata tupakkaa jollakin korvikkeella. Ei vaan toimi. Tulos on kuin alkoholistilla joka lopettaa kossun juomisen ja siirtyy viinin lipittelijäksi.
    Reilut kome viikkoa sitten ruttasin askin ja aloin tupakkilakkoon. Edelleenkään ei tuntiakaan etteikö tupakki mielessä ole. Lisäksi tätäkin kirjoittaessa on suussa sellainen jännä fiilis että smarttia pitäs huuleen laittaa.
    Omalla kohdalla huomannut, että jos vaan pää kestää niin fyysiset oireet ovat jotenkin hallittavissa.
    Aistitkin toimii jotenkin hyperaktiivisesti. Tuntuu että haistaa kaiken, jopa hajut mitä ei edes ole. Sama juttu makuaistin kanssa. Todennäköisesti paistetut kikkareetkin olisivat herkullisia  :D
    No, kunto paranee kohinalla. Se mihin nortti suussa olisi saanut tehdä töitä puoli vuotta on tullut kolmeen viikkoon. Yskimiset ovat loppuneet ja hermotkin pysyneet kutakuinkin kasassa. Sitä tässä ihmetellyt että miksi ei nikkikset katoa vaikka elimistöstä nikotiini kadonnut jo aikoja sitten.
    Tsemppii vaan kaikille lopettaneille/lakkolaisille tyylistä tai keinosta välittämättä.

    Tsemppiä vaan. Itseltä loppui noin 7-8 vuotta takaperin kun ottivat palan vasemmasta keuhkosta pois. Oli sen jälkeen niin huonolla hapella ettei juolahtanut mieleen poltella sikaria mitä oli tullut polteltuva miltei kaksikymmentä vuotta, Cafe crema blue meni puolitoista askia päivä, kun lisäksi näki tuon poistetun palan.
    Ja edelleen joskus tulee oikein vesikielelle kun on muka maistavinaan joissain tilanteissa sikarin.
    Mutta pääasia on se lopetus, ei tapa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Sähkötupakka
    « Vastaus #29 : 21.11.2014 kello on 19:27 »
    Kaikki keinot jolla tupakista pääsee eroon ovat hyviä. Jollekin sopii sähkötupakka toisille purkka,pilleri,suihke, laastari jne.
    Minä taas muutaman yrityksen jälkeen olen huomannut etten voi korvata tupakkaa jollakin korvikkeella. Ei vaan toimi. Tulos on kuin alkoholistilla joka lopettaa kossun juomisen ja siirtyy viinin lipittelijäksi.
    Reilut kome viikkoa sitten ruttasin askin ja aloin tupakkilakkoon. Edelleenkään ei tuntiakaan etteikö tupakki mielessä ole. Lisäksi tätäkin kirjoittaessa on suussa sellainen jännä fiilis että smarttia pitäs huuleen laittaa.
    Omalla kohdalla huomannut, että jos vaan pää kestää niin fyysiset oireet ovat jotenkin hallittavissa.
    Aistitkin toimii jotenkin hyperaktiivisesti. Tuntuu että haistaa kaiken, jopa hajut mitä ei edes ole. Sama juttu makuaistin kanssa. Todennäköisesti paistetut kikkareetkin olisivat herkullisia  :D
    No, kunto paranee kohinalla. Se mihin nortti suussa olisi saanut tehdä töitä puoli vuotta on tullut kolmeen viikkoon. Yskimiset ovat loppuneet ja hermotkin pysyneet kutakuinkin kasassa. Sitä tässä ihmetellyt että miksi ei nikkikset katoa vaikka elimistöstä nikotiini kadonnut jo aikoja sitten.
    Tsemppii vaan kaikille lopettaneille/lakkolaisille tyylistä tai keinosta välittämättä.
    Ilman apuja jo 3vko kova juttu..tsemppiä jatkoon Thumb