Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

kaasun haju pullokaapissa

(1/18) > >>

matson1:
Morjesta  onko ihan normaalia että tuo nestekaasu haisee aika voimakkaasti tuolla pullokaapissa....pi täiskö kaapin olla täysin hajuton ???? Mites muilla, haiseeko kaasu kun kaapin oven aukaisee pullotilaan....

Rölli:
ei kuulu haista, pulllon vaihdon yhteydessä monasti haju tulee mutt jos noi muute vaa avaa oven ni ei pitäs haista.. onko sulla käytöss painoventtiili vai kierre liittimell oleva paineen säädin? jos kierre venttiili ni niis ollu joskus vuotavia venttiileitä jos ei pyöritä täysin auki..

vippe:
Kyl meil ainaki toisinaan haisee..saattaa se tietty ol et tiivistee/letku tms vuotaa..

matson1:
Mulla on tuo duo controll pullon vaihtaja ja kyllä itsekkin ihmettelen tuota hajua koska aika voimakas se on, tosin kunkaupat tehtiin niin siinä tarkastivat nuo kaasulaitteet.....

ihaa:
Samoin meillä kaasu tuoksahtaa aina kun oven avaa, on tuoksahtanut itse asiassa uudesta lähtien ja viime kesänä olin vieressä katsomassa kun asentaja koeponnisti järjestelmän ja samaa se asentajakin totesi että tuoksahtaa hiukan mutta vuotoa ei ole, ei mittarin mukaan kuten ei saippuallakaan testattuna.


Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View