rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kirjautumisesta  (Luettu 5259 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
  • Epsoo
Kirjautumisesta
« : 15.08.2012 kello on 19:23 »
Kirjautumisruudussa on uusi toiminto "Tämä on julkinen tietokone:", johon täpän laittamalla selain ei tallenna käyttäjätietoja jne...

Tämä toiminto on siis tarkoitettu jos käyttää jotain muuta kuin omaa tietokonettaan, parantaen tietoturvaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Kirjautumisesta
« Vastaus #1 : 15.08.2012 kello on 19:27 »
Noo Jou, tuota vähän mietinkin mitä mahtaa tarkoittaa.  Tämäpä selvensi asian.

 Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Kirjautumisesta
« Vastaus #2 : 5.09.2012 kello on 09:19 »
No enpä päässyt enää orgiin omalta koneelta tänä aamuna ennen kuin olin hyväksynyt ehdot jotka pläjähti tauluun.
Oliko muille tullut samat hyväksynnät, vai olenko kirjoittanut jotain epämääräistä ja minua piti muistuttaa. 8)

  • Vieras
  • Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #3 : 5.09.2012 kello on 09:38 »
    Et ole ollut tuhmana vaan kaikille tuli muistutus nettietiketistä, niin luulen tai sitten minäkin olen kirjoitellut tuhmia.  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:43
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #4 : 5.09.2012 kello on 09:43 »
    Niin tuli.
    Ja on taas kerran todettava, ettei noita sopimusehtoja tule koskaan luettua läpi ja kunnolla. Raksi ruutuun ja homma on hoidettu.
    Joku yritys oli väittämän mukaan sisällyttänyt jonkun voiton tuollaiseen tekstiin, vastaamalla sen olisi saanut. Kukaan ei ollut asiaa huomannut ja palkinto jäi saamatta.  Tämän asian totuutta en tiedä, mutta noinhan se menee.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #5 : 5.09.2012 kello on 09:51 »
    No enpä päässyt enää orgiin omalta koneelta tänä aamuna ennen kuin olin hyväksynyt ehdot jotka pläjähti tauluun.
    Oliko muille tullut samat hyväksynnät, vai olenko kirjoittanut jotain epämääräistä ja minua piti muistuttaa. 8)

    Ei ole sinusta kiinni :) Vaan siitä että ehdot ovat muuttuneet merkittävästi (mm. Muuttuneet suomenkielisiksi) joten on tarpeen hyväksyttää ne jäsenillä uudestaan. Eli oikeastaan pelkkä muodollisuus..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #6 : 5.09.2012 kello on 09:58 »
    Ei ole sinusta kiinni :) Vaan siitä että ehdot ovat muuttuneet merkittävästi (mm. Muuttuneet suomenkielisiksi) joten on tarpeen hyväksyttää ne jäsenillä uudestaan. Eli oikeastaan pelkkä muodollisuus..

    No huh huh minä jo ajattelin että raippa vinkuu..tai jokin örkki on ujuttautunut koneelleni,hyvä näin että asia selvis  :)

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #7 : 5.09.2012 kello on 10:05 »
    No huh huh minä jo ajattelin että raippa vinkuu..tai jokin örkki on ujuttautunut koneelleni

    no einyt sentään :)

    Luulisi tosin että tuo olisi käynyt selville siitä ekasta lauseesta: "Käyttöehdot ovat muuttuneet, joten sinun pitää hyväksyä uudet käyttöehdot ennen kuin
    voit jatkaa foorumin käyttöä."

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #8 : 5.09.2012 kello on 11:04 »
    no einyt sentään :)

    Luulisi tosin että tuo olisi käynyt selville siitä ekasta lauseesta: "Käyttöehdot ovat muuttuneet, joten sinun pitää hyväksyä uudet käyttöehdot ennen kuin
    voit jatkaa foorumin käyttöä."

    Niin, mutta eihän niitä ehtoja kukaan lue... ;D ;D  Loppuukohan 'kevennys'-palsta nyt, kun kiellettiin 'aikuisviihde'?  ;D ;D

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #9 : 5.09.2012 kello on 11:10 »
    Niin, mutta eihän niitä ehtoja kukaan lue... ;D ;D  Loppuukohan 'kevennys'-palsta nyt, kun kiellettiin 'aikuisviihde'?  ;D ;D

    heh, olihan se aiemmassakin. Tosin englanninkielellä ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #10 : 5.09.2012 kello on 12:37 »
    Ihan hyvä homma, että kerrataan hieman miten toimitaan.

    Itellä jäi kanssa mietityttään, tohtiiko enää laittaa K18 vitsejä ???

    Olisko ylläpidolla mahdollisuus antaa mulle lupaa toisten käyttäjien tunnusten käyttöön? Ei sillä että niitä tarvisin, muttako ylläpidon luvalla se olisi mahdollista ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #11 : 5.09.2012 kello on 14:07 »
    Olisko ylläpidolla mahdollisuus antaa mulle lupaa toisten käyttäjien tunnusten käyttöön? Ei sillä että niitä tarvisin, muttako ylläpidon luvalla se olisi mahdollista ;D

    Mä ilmeisesti tarttisin ihan aikuisten oikeesti sen luvan kun miehen tunnuksilla (ja mies mun) joskus kirjottelen  :-X
    (Näin käyn yleensä sillon kun hän ei oo kirjautunut ulos, enkä huomaa tarkistaa et kenenkäs tunnus siel yläkulmas olikaan)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:48
    • Savo
    Vs: Kirjautumisesta
    « Vastaus #12 : 5.09.2012 kello on 14:41 »
    Olisko ylläpidolla mahdollisuus antaa mulle lupaa toisten käyttäjien tunnusten käyttöön? Ei sillä että niitä tarvisin, muttako ylläpidon luvalla se olisi mahdollista ;D

    Sitten sä voisit kirjoitella kaikkea hävyttömyyksiä toisten nimissä.. ;) ;D En kannata.. :P