Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Solifer 6700, uudelleen verhoilu

(1/2) > >>

6700:
Olisi tarkoitus verhoilla uudelleen Solifer 6700:n sisusta. Auto on -89 mallia, integroitu ja Hymerin tekemä.  Onkohan mahdollista saada jostakin valmiit kaavat, se helpottaisi hommaa suuresti. Ajattelin myös teettää kojelaudan karvamaton uusiksi, onkohan kukaan teettänyt sellaista ja jos niin missä?
 

vesako:
Ota niistä vanhoista verhoiluista valmiit kaavat. ;)

Mutta muista jotta ne on jo vähän venyneet.

migel:
Mikä on kojelaudan karvamatto?Kyselee tietämätön migel

6700:
Tästä kuvasta selviää mitä tarkoitan.



kristalah:
Verhoilutin yhden vaunun penkit joitain vuosia sitten, suosittelen ihan kunnon verhoomoa jos ei omaa kokemusta aikaisemmin verhoilusta,
Autossa pitää kankaat olla paloturvallisia, jos haluat pelkät ajopenkit niin niihin saattaa loytyä valmiita auton päällisiä mitä voisi muokata sopiviksi.
Tuo karvamattokoelauta on hauskan näköinen, taitaa olla ihan tavallista käytävän mattoa ota irti ja vie johonkin missä näitä käytävän mattoja myydään ne kanttaa niitä myös itse, yski paikka missä tehdään mittojen mukaan karavaanareille mattoja on vankkurimatto sieltäkin voisi kysyä
Jos et halua karvaistamattoa niin lattia muovimatostakin voisi itse leikata.
Jos kankaat ovat ehjiä niin pelkkä hyvä paine pesu, ihan kunnon koneellakin tekee ihmeitä aikaan
Saa vuokrattua pesuloista näitä koneita ja olen pessyt painepesurilla yhden auton penkit kerran, penkit irti autosta aurinkoisena päivänä ja pesuainetta ja vettä, aurinko kuivaa ja penkit takaisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View