rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ducaton laturinremmi huutaa  (Luettu 30431 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:26
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #15 : 18.06.2012 kello on 09:49 »
Onkos sitä laturin hihnapyörää ikinä vaihdettu?

Jos ei, niin voi alkuperäiskokoiset hihnat olla lyhytikäisiä kun vähällä kulumisella hihna pohjaa ja vikinä alkaa  :-X

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:05
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #16 : 18.06.2012 kello on 11:03 »
Soommoro!

Edelleen suosittelen Tampereen nurkilta http://www.italia-motor.fi/Italia-motor/ETUSIVU.html
Puhelin: 03-2654064
Itse sieltä saanut aina hyvän palvelun.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #17 : 18.06.2012 kello on 17:49 »
Hätäapuna pikku pikku liraus coca colaa remmille jos kiristys ei auta, maastossa ollessa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #18 : 19.06.2012 kello on 23:21 »
Onkos sitä laturin hihnapyörää ikinä vaihdettu?

Jos ei, niin voi alkuperäiskokoiset hihnat olla lyhytikäisiä kun vähällä kulumisella hihna pohjaa ja vikinä alkaa  :-X
Ei ole vaihdettu ja veikkaan tämä oli syypää kaikkeen.
Eli ongelma ratkaistu Raskoneella Tampereella. Ostin varalta Tampereeen Varaosamaalilmasta laturin ja Motonetistä hihnan.30 min myöhässä mentiin sitte Raskoneelle ja eikun auto halliin. 15 min päästä tuli asentaja ja sanoi että remmi on liian pitkä ettei kiristysvara riitä..minä siihen että "voi helkutti, ensin ajellaan pitkin ja poikin Tamperetta ja etitään varaosia ja sitte ne ei passaa"..onneksi firman varastoista löyty sopivan lyhyt hihna ja testasivat sitte laturin joka toimikin ok eli mulla on nyt autossa varalta varalaturikin :)
Ajeltiin tänne Keskisen kaupan pihaan yöksi ja aamulla kauppaan ja auto on pelannu hienosti.Tosin pitää alatukikumivaihdoll e varata jostain aika huomenna.Paukkuu kohtuu perkuleesti mutta tämä on sitte toinen juttu.
10x910mm on sitte oikea hihna mun biiliin kun Motonetin hihna on 10x925mm  että se on pienestä kii.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:09
  • Epsoo
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #19 : 19.06.2012 kello on 23:37 »
15 min päästä tuli asentaja ja sanoi että remmi on liian pitkä ettei kiristysvara riitä..

Hihna löysällä (vanhuuttaan löystynyt?), joten kiristystä voisi kokeilla.

 Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #20 : 19.06.2012 kello on 23:39 »
Ei ole vaihdettu ja veikkaan tämä oli syypää kaikkeen.
Eli ongelma ratkaistu Raskoneella Tampereella. Ostin varalta Tampereeen Varaosamaalilmasta laturin ja Motonetistä hihnan.30 min myöhässä mentiin sitte Raskoneelle ja eikun auto halliin. 15 min päästä tuli asentaja ja sanoi että remmi on liian pitkä ettei kiristysvara riitä..minä siihen että "voi helkutti, ensin ajellaan pitkin ja poikin Tamperetta ja etitään varaosia ja sitte ne ei passaa"..onneksi firman varastoista löyty sopivan lyhyt hihna ja testasivat sitte laturin joka toimikin ok eli mulla on nyt autossa varalta varalaturikin :)
Ajeltiin tänne Keskisen kaupan pihaan yöksi ja aamulla kauppaan ja auto on pelannu hienosti.Tosin pitää alatukikumivaihdoll e varata jostain aika huomenna.Paukkuu kohtuu perkuleesti mutta tämä on sitte toinen juttu.
10x910mm on sitte oikea hihna mun biiliin kun Motonetin hihna on 10x925mm  että se on pienestä kii.

Mulle on käynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia.  >:(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:37
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #21 : 19.06.2012 kello on 23:54 »
Entiwanhaan, kun puimakoneen hihna luisti, haettiin kaapista Muorin siirappi ja laitettiin sitä, niin johan toimi! Saman tekevät sopivan tahmeat karkit, joita voi sulattaa hihnan kylkeen...   :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:34
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #22 : 20.06.2012 kello on 08:07 »
Mulle on kaäynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia.  >:(
Ilmottaako Motonetin hihnataulukot mitat väärin,vai mistä johtuu?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:26
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #23 : 20.06.2012 kello on 08:33 »
Itse olen hakenut täältä kaiken kokoisia hihnoja autoihin, työ- ja maatalouskoneisiin;
http://www.optibelt.de/index.php?id=449&L=24
Vaikka onkin tukku, niin käteismaksut samalla tiellä olevaan Teollisuus Etolaan (Etra)..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #24 : 20.06.2012 kello on 08:37 »
Mulle on käynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia.  >:(

Oliko hihnan profiili ja koko merkinnät samat kuin entisessä hihnassa.  ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #25 : 20.06.2012 kello on 09:39 »
Oliko hihnan profiili ja koko merkinnät samat kuin entisessä hihnassa.  ::)

Juu kaikki piti olla oikein, kun taulukosta katsottin. Olivat siel motonetissä katsoneet, että vähemmän hyllytavaraa ja vähän lyhyempi hina varmaan käy tohon ja moneen muuhunkin.  Se siitä riemusta, kun ei mennyt paikoilleen.  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #26 : 20.06.2012 kello on 10:48 »
Juu kaikki piti olla oikein, kun taulukosta katsottin. Olivat siel motonetissä katsoneet, että vähemmän hyllytavaraa ja vähän lyhyempi hina varmaan käy tohon ja moneen muuhunkin.  Se siitä riemusta, kun ei mennyt paikoilleen.  Thumb

Siinä ei taulukot auta, jos merkinnät hihnoissa ei täsmää. Hihnan valmistaja voi kyllä olla eri.  ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #27 : 20.06.2012 kello on 11:05 »
Siinä ei taulukot auta, jos merkinnät hihnoissa ei täsmää. Hihnan valmistaja voi kyllä olla eri.  ::)
  Hihna oli kaikin puolin ok, mutta oikean pituista ei hyllyssä ollut, just se oikea ei ollut myynissä, ja paikkaaa sille. Kilpailevalta firmalla suoraan oikea hyllys ja en ollut ainoa joka tuki sinne tämän takia.  :o Ei oo ekakerta motonetistä..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #28 : 21.06.2012 kello on 15:55 »
Nyt mun 1992seen Ducattoon sopii ja on testattu 10x910mm hihna ja tällä "koodilla" hommaan seuraavat tarvittaessa.Toivot tavasti ei tarvi vähään aikaan vaihdattaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ducaton laturinremmi huutaa
« Vastaus #29 : 21.06.2012 kello on 19:42 »
Ota konttiin samanlainen varalle.  :)