rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hymerin lehtitelineen asennus  (Luettu 2546 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Hymerin lehtitelineen asennus
« : 5.05.2012 kello on 19:24 »
Rokkerilta ostin pari tällaista, kun säilytystilasta on aina tiukkaa ja noille on hyvät paikat olemassa:



Vaan olisiko kellään tuollaisia omassa Hymerissä, tai saattaa olla samanlaisia muissakin merkeissä. Kiinnostaisi kovasti mitat, eli paljonko on kiinnitysnastojen välit kaikissa kolmessa "parissa" ja paljonko niiden etäisyys sivusuunnassa. Saisi kai tuosta kuvastakin mittailtua, mutta livenä tulos lie luotettavampi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.04.2017 kello on 21:22
Vs: Hymerin lehtitelineen asennus
« Vastaus #1 : 5.05.2012 kello on 20:47 »
Itse jos olisin tuollaista laittamassa,niin tekisin paksusta pahvista/kovalevystä sapluunan johon "hieroisin" nupit kohdalleen,sitten vaan nupit irti ja sapluuna kaapin kylkeen ja paikkojen merkkaus,ja nupit kiinni. Ja ei muutakun baanalle :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
Vs: Hymerin lehtitelineen asennus
« Vastaus #2 : 5.05.2012 kello on 21:01 »
No mulla on juurikin tuo tehdasasenteisena. Mitat on hiukan omituiset: 24-34-40cm. Arvelen että keskimmäinen lipsahtanut vähän ylös. Sivusuunnassa nastojen väli 14cm. Toimii ainakin kevyemmille puseroille naulakkonakin!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:08
  • Callengr
Vs: Hymerin lehtitelineen asennus
« Vastaus #3 : 5.05.2012 kello on 21:11 »
Mulla detleffssissä samanlainen viritys jo varmaan uutena en pidä kovin kätevänä.
Nupit tulee ulospäin vetämällä noin sentin vielä. Saa siihen puseron just ja just. Olis saanu olla hiukan korkeammalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Hymerin lehtitelineen asennus
« Vastaus #4 : 5.05.2012 kello on 21:37 »
Kiitokset; eli paksuun pahviin lotaisen kiinni noilla mitoilla, hienosäätö ja sitten kiinni. On tää mainio foorumi.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Hymerin lehtitelineen asennus
« Vastaus #5 : 6.05.2012 kello on 20:18 »
Lehtitelineet löysi paikkansa, toinen meni kuten tuossa ylempänä olevassa kuvassa, mutta ko. paikassa olevan nousukahvan ja sateenvarjo tjsp. telineen vuoksi hieman vinoon asennettuna. Toisen laitoin puolidinetin kohdalle asunto-osan etukulmaan. Hyvä kartan paikka.




Kuva muuten vääristää hassusti - mitat on juuri samat, kuin Matsonni ilmoitti, paitsi keskimmäisten väli on nyt 32 cm ja kavensin sivusuunnassa välit 13 senttiin, että sopi.


Tuli tänään myös vökösteltyä Osmocolor vahalla 4 kpl Ikean aterintelineitä ja yhtä monta maustehyllyä, joista jälkimmäisistä 2 tulee ihan kotikeittiöön, yksi voi jäädä varalle tai sitten ei. Aterintelineet tulee kaapin oviin sisäpuolelle, ja kaikelle muulle kuin aterimille, mulla oli Knausissakin sellaiset, oikein käteviä, halpoja ja tuunattavissa siisteiksi. Ovat vielä kuivumassa, asennuspuuhat ensi viikonloppuna.