Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valohylly oven päälle

<< < (2/4) > >>

Ossi66:
Nätistihän tuo hylly passaa, mutta kannattaa laittaa tuo varoitustaulu näkyville, kun se on lakisääteinen pakollinen varuste vaunussa ;)
Sammutin saattaa olla hankalasti löydettävissä jos ulkoa tulee sitä kaipaamaan ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.04.2012     kello on 21:43 ---Nätistihän tuo hylly passaa, mutta kannattaa laittaa tuo varoitustaulu näkyville, kun se on lakisääteinen pakollinen varuste vaunussa ;)

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on täysin totta!

Seuraavassa määräaikaiskatsastu ksessa voipi tulla korjauskehoite  8)

trumatic:
Minulta ei oo kertaakaan katsottu katsastuksessa tarraa oon monasti ottanut sammuttimen käteen ja näyttänyt päiväyksen.Eiköhän ne nykypäivänä keskity ihan auton kuntoon ja turhat nipottamiset jääny vähemmälle kun kilpailijoita tullut sillekin alalle..

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 23.04.2012     kello on 22:34 ---Minulta ei oo kertaakaan katsottu katsastuksessa tarraa oon monasti ottanut sammuttimen käteen ja näyttänyt päiväyksen.Eiköhän ne nykypäivänä keskity ihan auton kuntoon ja turhat nipottamiset jääny vähemmälle kun kilpailijoita tullut sillekin alalle..

--- Lainaus päättyy ---
Minulta on useasti vaunussa ja autossa. Vaunussa kerran pyydetty vahvistamaan haalistuneet kynämerkinnät tarrasta  ???.

Viime kerralla autosta katto kaikki tarrat myös kaasupullopuolelta, että ovat suomenkieliset - kuulemma saksankieliset eivät täällä kelpaa  :P  ;D

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.04.2012     kello on 22:49 ---Minulta on useasti vaunussa ja autossa. Vaunussa kerran pyydetty vahvistamaan haalistuneet kynämerkinnät tarrasta  ???.

Viime kerralla autosta katto kaikki tarrat myös kaasupullopuolelta, että ovat suomenkieliset - kuulemma saksankieliset eivät täällä kelpaa  :P  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Voihan se johtua siitä ,kun mulla vanha auto niin ajattelevat ettei tuo pala ees kytemällä  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View