Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ruoka/polttoaine Ruotsissa?

<< < (2/8) > >>

aaoulusta:
Veneily harrastuksissa oppi peruselintarvikkeid en hyödyllisyyden (purkki ja kuivamuona) ja sitä olen noudattanut kohtuullisesti kuivanmaan kulkiana.... :)

migel:
Kannattaa melkein viettää loma cittarin parkkipaikalla jos hinnat rassaa. Ei kait lomailu ole hintojen perässä juoksentelua? Mulla ainaski lähtis lomafiilis siihen samaan paikkaan ja jäisin suosiolla kotio,,,

K.E.V:
Mikäli minun tarttis lähteä lomalle suomi-eväitä syömään,jäisin mieluimmin kotiin.
Eihän me täälläkään istuta märän kuusen alla ja syödä ärtsäriä kylmänä lusikalla.
Reissussa ruoka-ainekset on halvempia ja monipuolisempia kuin täällä. Joten ei se syöminen sitä rahaa vie enempää kuin täälläkään, majoitus ja bensiini kylläkin
Lihatiskeissä ei myydä "ökkelöpökkelöä" (jossain ihme sörsselissä lilluvia läskinpaloja) lainkaan.
Luojankiitos ???

ose:
Kyllä minä käyn kaupassa siinä maassa jossa olen matkoilla. Se on osa matkan viehätystä kun ei ole kaikki tuttua vaan ihan joutuu elintarvikkeiden etikettejäkin kattomaan eri tavalla.

aaoulusta:
onneksi meillä on vapaus päättää mitä ostaa ja mistä, mutta jos juomapuolesta niin ne reissussa siellä missä lie ollaankaan... ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View