rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Windows 7  (Luettu 8424 kertaa)

  • Vieras
  • Windows 7
    « : 14.03.2012 kello on 21:21 »
    Eikäs 7 ole kaikkein vähiten resursseja vaativa käyttis pitkiin aikoihin.
    Kun sillä pystyy käynnistämään pentium 90 koneenkin. 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=lqdmVOgellQ
    Minä ainahin olen ollut tosi tyytyväinen Visvan jälkeen kun muistelin miten entinen HP kannettava puhalteli kun hinattava kunnes kyrvähti.
    Nyt tässä Asuksessa en ole kuullut tuulettimen käyneen kun muutaman kerran jos jotain raskaampaa olen sillä touhunnut.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
    • Epsoo
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #1 : 14.03.2012 kello on 21:36 »
    Eikäs 7 ole kaikkein vähiten resursseja vaativa käyttis pitkiin aikoihin.
    Kun sillä pystyy käynnistämään pentium 90 koneenkin. 8)

    No tämä masiina nyt ainakin käynnistyy, eikä sitten paljoa muuta. Kovalevy huutaa hoosiannaa, vaikka oikeastaan mitään soveluksia ole edes päällä

    Tommoista näyttää tehtävienhallinta kun vain virustorjunta ja FF on käytössä:

  • Vieras
  • Vs: Windows 7
    « Vastaus #2 : 14.03.2012 kello on 22:00 »
    Mulla on musiikki soimassa ja netissä 4 sivua auki sekä virustorjunta aktiivisena ja vaikka mulla näyttää tältä:




    Niin en kuule tuulettimen raksuttelua enkä liion kiintolevyn ääntelyä. ::)

    Aika mystistä. 8)

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
    • Epsoo
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #3 : 14.03.2012 kello on 22:13 »
    Näyttäis W7 olevan aikamoinen resurssisyöppö :o

    Itsellä näyttää tässä pääkoneella (Ubuntu LTS 64bit) tuolta:



    (Yhdeksän sivua netissä auki (FF), nettiradio taustalla soimassa sekä sähköpostiohjelma (TB))

  • Vieras
  • Vs: Windows 7
    « Vastaus #4 : 14.03.2012 kello on 22:26 »
    Niin kauan kun se ei häiritse normaali käyttöä niin syököön mitä vaan. ;)
    Musta tää on kevyt versio aikaisempiin verrattuna.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
    • Epsoo
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #5 : 14.03.2012 kello on 22:28 »
    Pitää varmaan vain liimata musta teipinpala läppärin kovalevyvalon päälle, kun sen jatkuva vilkkuminen hippasen häiritsee ::)

  • Vieras
  • Vs: Windows 7
    « Vastaus #6 : 15.03.2012 kello on 05:40 »
    Miksiköhän tämä piti irroittaa tuosta Kaitsuten kysymyksestä Osen aloittamassa ketjussa irralleen.Koko tämä juttu alkaa tökösti minun aloittamana vaikka tarkoitus oli näyttää että Win 7 jaksaa pyöriä vanhassakin koneessa niin miksei sitten Kaitsuten koneessa??
    Vai eikö sheriffillä ollu muuta tekemistä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2024 kello on 10:48
    • Oulun seudulta
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #7 : 15.03.2012 kello on 07:11 »
    Näinhän se taitaa olla, että uudempi ei välttämättä ole parempi, tai tässä tapauksessa kevyempi.
    Xp näyttää toimivan tuossa T30:ssä samaan tyyliin kuin tässä HP 6710B:ssä, ja tuossa rouvan asus x701j:ssä win7.

    Kahdessa ensimmäisessä muistia 1G ja asuksessa muistaakseni 4G, ja taitaa tuon uudemman koneen sielunelämä olla muutenkin aivan eri tasolla.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #8 : 15.03.2012 kello on 08:24 »
    Näinhän se on. Mulla on 1 F&S jossa T8100 prossa, Nvidian vaihdettava 8600 n.ohjain 4gt ja 1gt turbo memory, sen suorituskykypisteit ä parempaa ei ole tullut vastaan. Vielä kun sinne nakkaa SSD:n niin saa yli maksimit testissä ???

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #9 : 15.03.2012 kello on 08:38 »
    Tämä markettikoneesta modattu F&S, noh prossu on jälellä, kotelo oli pakko vaihtaa kun emo on vakiokokonen ja alkuperäinen kiintolevy oli vistalla joka sekosi täysin ja nyt siis seiska. Prossuna siis Athlon 64*2 5200+ 2,69 GHz, 4 Gt RAM, Ati HD 3450. Hyvin ja rivakasti pyörii. Päälleppäin vain niin antiikkisen näköinen yli 10 vuotta vanha koppa jonka kylessä on ilmanottona pakastimen lampunsuoja ;)

  • Vieras
  • Windows 7 Starter ja OpenGL ongelma
    « Vastaus #10 : 6.05.2012 kello on 20:31 »
    Poika oli viikonlopun yökylässä mummolassa ja siellä sitten oli hankittu hänelle ylläriksi Angry Birds PC-peli ja nyt sitten kotona piti tietysti yrittää ladata ilmaispeli myös tähän Nokia Booklettiin jossa on nyt sitten tällainen ongelma:



    peli kyllä latautuu ja asentuu täysin normaalisti mutta käynnistettäessä herjaa tuota, miksei windowsin normaalit päivitykset eivät tuo uutta ajuria vai mikä tässä oikein mättää ?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #11 : 6.05.2012 kello on 21:07 »

  • Vieras
  • Vs: Windows 7
    « Vastaus #12 : 6.05.2012 kello on 21:20 »
    joo kiitti vinkistä, unohtui toi Nokian oma sivusto täysin, aika jännä ettei Nokia ole ilmoitellut noita uusia päivityksiä kun kyllä niitä kuitenkin ajoittain tulee automaattisesti...

    edit:  nyt muistankin miksi tuon Nokian sivuston olen unohtanut, eihän näillä päivityksien lataamisella ole mitään hyötyä kun käyttäjä ei sitä huomaa koneen käytössä lainkaan, eli latasin uusimmat päivitykset ja samaa herjaa edelleen.

    Esim. Sonyn VAIO update on pikkuisen ellei jopa todella paljon näppärämpi tällaiselle peruskoneen käyttäjälle joka haluaa että kone hoitaa kaiken itse, senkuin vain klikkaat UPDATE ja se siitä, tämä p***ka Nokia mitään itse tee..ja ei tee edes sitten kun käyttäjä menee ja päivittää itse >:( >:( >:( >:( >:(

    Ei mikään ihme miksi Nokia on siinä missä se on nykyään.
    « Viimeksi muokattu: 6.05.2012 kello on 21:46 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Windows 7
    « Vastaus #13 : 7.05.2012 kello on 08:18 »
    Ostin tuossa käytetyn , uutena 2900€ maksavan Sony Vaio:n http://www.sony.fi/product/vn-z-series/vpcz11z9e-b
    Olen siihen asentanut uudelleen Win7Pro:n , ksoka kone oli tyhjennetty ostohetkellä.
    Se ei löydä kaikkia ajureita Sonyn tukisivuilta. mm 3G mopo jää toimimattomaksi.
    Tilasin siihen Recovery DVD:n 13.04.2012 ja sain seuraavan vastauksen
    Lainaus
    Hei,

    Tilaus tehtiin perjantaina 13/4, ei olla vielä saatu palautusta asiasta, todennäköisesti käsittelyn alla vielä, näissä aisoissa yleensä on 4-5 työpäivän käsittely aika, ennen kun lähettävät s-postin.
     
    Terveisin,

    Markku
     

    Olen tuon jälkeen kysynyt sitä 3 kertaa ja asia ei edisty lainkaan.
    Viimeksi tänä aamuna
    Lainaus
    Hei, nyt on 07.05.2012 Onko tosiaan mahdotonta saada teiltä OSTETTUA tilaamaani tuotetta ?
    Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta......

  • Vieras
  • Vs: Windows 7
    « Vastaus #14 : 7.05.2012 kello on 09:30 »
    Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta......

    Tuntuupa olevan jälkimarkkinointi huipussaan, hyvä kun toit asian julki kun oikeasti olen kuvitellut Sonyn olevan hyvä mutta niinpä vaan murenee sekin mielikuva. :(