rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nopeasti paikasta toiseen ym  (Luettu 2165 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Nopeasti paikasta toiseen ym
« : 13.01.2013 kello on 13:44 »
Viro ja saaremaa Thumb

Elä ota Risto66 oppia näistä siirtymätaipaleen urakoitsijoista. Vaan tee heistä poikkeus, ja mene lomalle. Kyllä siellä Saarenmaalla viikko menee. Urakoitsijat kun menee lautalla aamulla saareen, ovat jo puolen päivän jälkeen lauttajonossa tulossa takaisin. Eikä sieltä takapenkiltä saa kuulua penskojen napinaa, puhumattakaan emännästä siinä vieressä.  ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #1 : 13.01.2013 kello on 13:52 »
    Eikä sieltä takapenkiltä saa kuulua penskojen napinaa, puhumattakaan emännästä siinä vieressä.  ;D ;D

    Meinaatko että joku nauttii sellaisesta lomasta että lähtisi yksinään reissuun ?  ;D

    Perheen kanssa, nyt ja aina.  Thumb


    Ollaan me savolaiset sitten tuhmia.  ;D

    *****
    • Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #2 : 13.01.2013 kello on 13:56 »
    Elä ota Risto66 oppia näistä siirtymätaipaleen urakoitsijoista. Vaan tee heistä poikkeus, ja mene lomalle. Kyllä siellä Saarenmaalla viikko menee. Urakoitsijat kun menee lautalla aamulla saareen, ovat jo puolen päivän jälkeen lauttajonossa tulossa takaisin. Eikä sieltä takapenkiltä saa kuulua penskojen napinaa, puhumattakaan emännästä siinä vieressä.  ;D ;D
    Olet taas ymmärtänyt "siirtymätaipaleen" täysin väärin. Vaikka viime kesänä ajoinkin ekana päivänä 930 km. Tulin kotiin 6 viikon ja kahdenpäivän kuluttua. Lyhin matka mitä oli kahden majoituspaikan välillä ~40 km tai vähän alle. Emmekä viettäneet vain yhtä yötä paikassaan.
    Toisekseen on ihan jokaisen oma asia miten lomansa viettää ja ajopäivänsä jakaa  :-* :-* :-*

  • Vieras
  • Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #3 : 13.01.2013 kello on 14:00 »
    Toisekseen on ihan jokaisen oma asia miten lomansa viettää ja ajopäivänsä jakaa  :-* :-* :-*

    Niinhän se on mutta kun me savolaiset ajatellaan aina niin vanhoillisesti ja kierosti joka asiasta.. ;D

    Tulipas tähänkin ketjuun kirjoitettua parit viestit, me Vaimon kanssa kun ollaan enempi näitä jotka eivät vielä osaa suunnitella mitä tehdä lomalla, joten enpä tiedä en minne mennä kesällä.  :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #4 : 13.01.2013 kello on 14:02 »
    ^
    Ja joskus jopa toisten puolesta  ???

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #5 : 13.01.2013 kello on 14:05 »
    Meinaatko että joku nauttii sellaisesta lomasta että lähtisi yksinään reissuun ?  ;D

    Perheen kanssa, nyt ja aina.  Thumb




    Tarkoitan sitä että, kun urakoitsijat ajaa Saarenmaan ympäri päivässä. Kuskilla pitää olla kättä pitempää, että pitää mukana olevat siivosti. Eihän kuskilla mitään hätää ole, hänellähän on koko ajan tekemistä.  :)

    Yhäkkin, kaikki tyylillään.  :D

  • Vieras
  • Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #6 : 13.01.2013 kello on 14:15 »
    Mulla tuo moottoripyöräily tyrehtyi oikeastaan siihen kun mopolla ei tullut enää ajeltua kuin vain työmatkat, ei enää kiinnostanut lähteä yksinään minnekkään ja motoristikavereiden kanssa jos lähti niin tuli morkkis kun lapset ja vaimo jäi yksin kotiin ja itse lähti "nautiskelemaan" sitä äijäaikaa, enempi sitä ajelulla mietti vaan että jokohan pojan itku rauhoittui kun isi lähti ajelemaan.. yhteen aikaan pojalle tuli harmitus aina kun V4 pärähti käyntiin.

    Mutta jokainen taaplaa tyylillään toki.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #7 : 13.01.2013 kello on 14:21 »
    Mulla tuo moottoripyöräily tyrehtyi oikeastaan siihen kun mopolla ei tullut enää ajeltua kuin vain työmatkat, ei enää kiinnostanut lähteä yksinään minnekkään ja motoristikavereiden kanssa jos lähti niin tuli morkkis kun lapset ja vaimo jäi yksin kotiin ja itse lähti "nautiskelemaan" sitä äijäaikaa, enempi sitä ajelulla mietti vaan että jokohan pojan itku rauhoittui kun isi lähti ajelemaan.. yhteen aikaan pojalle tuli harmitus aina kun V4 pärähti käyntiin.

    Mutta jokainen taaplaa tyylillään toki.

    Minulla kun oli moottoripyörä, Ariel 500, sain siihen ostettua sivuvaunun rungon. Väsäsin siihen kiinnitykset ja kopan. Silloin kun ajelin, penskat oli mukana (eukko ei tykännyt kyydistä).  :D

  • Vieras
  • Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #8 : 13.01.2013 kello on 14:25 »
    Minulla kun oli moottoripyörä, Ariel 500, sain siihen ostettua sivuvaunun rungon.

    Mulla oli aikanaan periaatteena että jos mopoon pitää laittaa sivuvaunu jotta päästäisiin koko perhe reissuun niin sitten joutaa mopo lähteä talosta, nyt 11 vuoden jälkeen taitaa olla sen aika sitten kesällä viimeistään.

    *****
    • Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #9 : 13.01.2013 kello on 15:10 »
    Tarkoitan sitä että, kun urakoitsijat ajaa Saarenmaan ympäri päivässä.
    Kerro nyt ihan kaikille aivoituksesi. :-X
    MISSÄ kohti täällä on esiintynyt juttua jotta jotkut ajaa päivässä lomareissunsa ?
    En ole vielä huomannut, onko kysymyksessä savolaisessa kantopölkyssä esiintyvä juttu vai ihan yleinen  :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #10 : 13.01.2013 kello on 15:31 »
    Mulla on sellainen periaate, että kun mulla ja muilla perheenjäsenillä on kaikilla jonkun verran myös omia juttuja jaksetaan katsella toisiamme paremmin valtaosalla aikaa, kun touhuillaan yhdessä.  :D Mun ei tarvi pyöriä hevostallilla eikä muiden niissä miesjutuissa, mitä minä harrastan.

    Siitä tämä karavaanarihomma onkin mukavaa, kun lomareissulla sitä aikaa perheelle riittää.

    Jokavuotinen puheenaihe, vähintään.  ::)

    Talon isännällä täytyy olla yhteistä äijäaikkaa. Ja emännällä, akkain yhteisiä hömpötyksiä. Penskat kyllä löytää taas saman ikäisiään.  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:32
    • Kulkija
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #11 : 13.01.2013 kello on 17:04 »
    No nyt on mulla ja Höpöllä oma siirtymätaipaleketj u.

    Tuossa justiinsa suunnittelin yhden: Münchenin lentokentältä Zugspitzen juurelle pari tuntia pitäisi ajella yhtä kyytiä huhtikuun lopun perjantaina iltasella, tuleekohan siinä väkisinajamisen maku, kun matka on suunnilleen sama kuin Kuopijosta Jyäskyllään. Menisikö yksillä nisukahveilla?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #12 : 13.01.2013 kello on 17:41 »
    No nyt on mulla ja Höpöllä oma siirtymätaipaleketj u.

    Tuossa justiinsa suunnittelin yhden: Münchenin lentokentältä Zugspitzen juurelle pari tuntia pitäisi ajella yhtä kyytiä huhtikuun lopun perjantaina iltasella, tuleekohan siinä väkisinajamisen maku, kun matka on suunnilleen sama kuin Kuopijosta Jyäskyllään. Menisikö yksillä nisukahveilla?

    Tässä kävi niin kuin parissa muussakin ketjussa. Että saan "ilmaisia" pisteitä loutaan, jossa lukee: Eniten uusien aiheiden aloituksia. Ei siinä mittään kyllä tämäkin passoo.   :D

    Kuljin hankitaan siksi että siinä voi majoittua, syödä, juoda ja jopa nauttia nisukaffeetkin. Mutta jos menet jollakin muulla kyydillä, silloin joudut ihan poikkeamaan jossakin nisu-tai muulla kaffeella.  :D
        Niin ja siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella.  :D

  • Vieras
  • Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #13 : 13.01.2013 kello on 17:53 »
    siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella.  :D

    Silloin kun reissattiin henkilöautolla niin tuossa Tiinan tuvalla tuli pysähdyttyäkin kahvilla ja tauolla nyt muutenkin mutta nykyään Adrialla tulee ajeltua ohi kun siinä on niin hyvä istua verrattun henkilöautoon, ei ole paikat vielä tuolla välillä päässeet kipeytymään. Monesti ajetaan sitten suoraan ABC Vaajakoskelle syömään.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:09
    Vs: Nopeasti paikasta toiseen ym
    « Vastaus #14 : 13.01.2013 kello on 17:58 »
        Niin ja siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella.  :D
    Tuossa et höpöttäny turhaa. Thumb