Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Kasettiverhon uusiminen

<< < (2/3) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 25.10.2011     kello on 14:34 ---Kasettiverhon korjaaja tällä foorumilla? ;)En uskalla itse ruveta aukomaan vaikka oli tosi hyvät ohjeet ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Veikkaisin tota verhoomo.fi.. eli vesakolle yksityis viestii..  en asiasta tiedä va tuli ekana mieleen..

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 25.10.2011     kello on 14:34 ---Kasettiverhon korjaaja tällä foorumilla? ;)En uskalla itse ruveta aukomaan vaikka oli tosi hyvät ohjeet ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jos täälläpäin ajelet niin verho ja kangas mukaan, niin lupaan ainakin yrittää  ;D

Haapaniemen Paroni:
Ensi kevään homma :D laitan jossain vaiheessa yv :D

jokkel:
Hyvä ohje, on kohta asennus itsellä edessä kun varkaat menivät ikkunasta sisälle, avaamalla verhot veitsen avulla.
Mutta, pieni ongelma, mistähän saisi ostaa pimennysverho ja hyttysverkko kangasta?

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: jokkel - 19.10.2014     kello on 21:09 ---Mutta, pieni ongelma, mistähän saisi ostaa pimennysverho ja hyttysverkko kangasta?

--- Lainaus päättyy ---

Oon ostanut yhden pimentävän rullaverhon uutena, pari käytettynä ja jopa ilmaiseksi käynyt muutaman hakemassa. (Esim. Jyskin -50% tarjouksia kannattaa hyödyntää) Isommista riittää pariinkin ikkunaan. Hyttysverkkokangast a löytyy näistä Honkkareista, Tokmanneilta tms halpiskaupoista yleensä keväisin/kesäisin.
http://www.otokka.fi/product.php?id=11

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View