Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Päiväajovalot

<< < (2/2)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.11.2011     kello on 15:09 ---
Miten sammutus ajovaloilla tehdäänkään autossa jossa molemmat voi olla palamassa samaan aikaan ???

--- Lainaus päättyy ---

Otetaan sammutus lyhyiden johdosta. ???

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.11.2011     kello on 15:28 ---Otetaan sammutus lyhyiden johdosta. ???

--- Lainaus päättyy ---

Miksi minä tunnen nyt itseni jotenkin tyhmäksi... :o

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.11.2011     kello on 15:57 ---Miksi minä tunnen nyt itseni jotenkin tyhmäksi... :o

--- Lainaus päättyy ---

Onkos tämä pe-illan jäynä  :-\ Tiedät kuitenki  :P

Sulkeutuvan (NO) releen maa otetaan lähivalon +johdosta - ts lähivalonhehkulanga n läpi saa maata (paitsi jos lankapalanut). Kun lähivalot kytketään tulee huomiovaloreleelle 2x plussaa, eikä rele vedä.. as you know  ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.11.2011     kello on 16:58 ---Onkos tämä pe-illan jäynä  :-\ Tiedät kuitenki  :P

Sulkeutuvan (NO) releen maa otetaan lähivalon +johdosta - ts lähivalonhehkulanga n läpi saa maata (paitsi jos lankapalanut). Kun lähivalot kytketään tulee huomiovaloreleelle 2x plussaa, eikä rele vedä.. as you know  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa kytkennässä lähivalon poltin tulee kestämää mielestäni paljon kauemmin kun lanka on hieman lämmin kun lähivalot kytkeytyy päälle. Hyvä kytkentä minun mielestä. ;)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.11.2011     kello on 18:28 ---Tuossa kytkennässä lähivalon poltin tulee kestämää mielestäni paljon kauemmin kun lanka on hieman lämmin kun lähivalot kytkeytyy päälle. Hyvä kytkentä minun mielestä. ;)

--- Lainaus päättyy ---
aika teoreettinen on toi lämpö sarjaan kytkennäs 60 oomii +2 omii ja virta n200 milli amppeerii... ja elkää sitt viisastelku mun päässä lasku taitoo ainu minkä tiiän on mitatto n:200 milli amppeerii tommosele releelle se voi iha hyvin olla merkistä riippuen vaik 50-300 mA.. nii toi 2oomii oli arvio 55W 14v lyhy valost

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View