Kirjoittaja
Aihe: AppStore, iPhone ja iPad (Luettu 38738 kertaa)
« Vastaus #76 : 25.10.2013 kello on 21:42 »
Minä taas kaipaan luistamatonta iskunkestävyyttä taustalle ja sivulle, en lasinsuojaa enkä kantta.
Samaa haen minäkin, eli tällaista kuin nyt tässä nelosessa. XtremeMacin kumi/nahkasuoja, on erittäin hyvä ollut ja ei haittaa vaikka on muutaman kerran lattialle tippunutkin.  Paljonko muuten tuli 5S:lle hintaa netin kautta, nythän sen saisi liikkeestä kuin liikkeestä 699:llä. Mulla tuo iPhone on taas ollut enempi videokamerana niin sen takia muistia ei ole koskaan liikaa, nytkin tuo 4 32:na on taas lähes täynnä iMovien tuottamaa kotielokuvaa. 
« Vastaus #77 : 25.10.2013 kello on 22:02 »
Hinta on liki sama, liikkeistä en tiedä. Soneralta oli kaikki loppu, Saunalahdelta sai.
Potilaana ollut niin ei liikkeeseen joutanut eikä päivällä voinut tietää varastotilanteita. Epäilen, että Jyväskylässä varmaan on myyty eiootakin.
On jo postitettu.
« Vastaus #78 : 26.10.2013 kello on 08:57 »
« Vastaus #79 : 26.10.2013 kello on 10:46 »
Outo juttu, kun yksikään listatuista "ongelmista" ei haittaa mua. Tää iMac on tilanteisiin, joissa tarvitaan isoa näyttöä, Air ja iPad siitä välistä. Ei ne kummempia ole kilpailijoissakaan.
Käytettävyys on vaan asia, jota kilpailijat ei ole pystyneet kopioimaan. Eivät myöskään sovellustarjontaa ja yhteensopivuutta muihin laitteisiin.
Ymmärrän sen, että "insinööreillä" on aikaa ja mielenkiintoa säätää androidiensa kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, haluan vaan toimivat laitteet.
« Vastaus #80 : 26.10.2013 kello on 10:59 »
Käytettävyys on vaan asia, jota kilpailijat ei ole pystyneet kopioimaan. Eivät myöskään sovellustarjontaa ja yhteensopivuutta muihin laitteisiin.
Ymmärrän sen, että "insinööreillä" on aikaa ja mielenkiintoa säätää androidiensa kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, haluan vaan toimivat laitteet.
Näinhän se on 
« Vastaus #81 : 26.10.2013 kello on 11:41 »
Jep, ei todellakaan androidia mihinkään. 
« Vastaus #82 : 26.10.2013 kello on 13:33 »
Outo juttu, kun yksikään listatuista "ongelmista" ei haittaa mua. Tää iMac on tilanteisiin, joissa tarvitaan isoa näyttöä, Air ja iPad siitä välistä. Ei ne kummempia ole kilpailijoissakaan.
+1  Kotona iMac, usein mukana iPad Mini ja aina mukana iPhone 4S. Laitteiden yhteensopivuus on loistava, kaikki yhteystiedot, kuvat yms. kopioituvat automaattisesti muihin laitteisiin ilman sen suurempaa säätämistä. Jos esim. lisään puhelimeen uuden yhteystiedon, se kopioituu automaattisesti muihinkin laitteisiin, jolloin kaikissa laitteissa on aina käytössä ajan tasalla olevat yhteystiedot. Eikä huono ominaisuus ole sekään, että iLaitteiden väliset viestit ja videopuhelut ovat ilmaisia. Semminkään, kun olen osan kavereistani käännyttänyt iMyönteiseksi... 
« Vastaus #83 : 26.10.2013 kello on 15:46 »
^ No tuo nyt toimii esim omassa Win 8:ssakin samoin, ettei keksitä pyörää uudelleen. 
« Vastaus #84 : 26.10.2013 kello on 21:05 »
Nyt on uusi ja vanha sopivasti rinnakkain ja kun duunarilla on duunarin hommat, puhelin täytyy olla hyvin suojattu jotta sitä pystyy käyttämään ilman pelkoa puhelimen pölyyntymiseltä, likaantumiselta ja myös kastumiselta niin Lifeproofilla on iPhoneen sopiva IP68 tarjoama suoja, puhelin on samanpainoinen tuon suojan kanssa kuin iPhone4 ilman mitään suojia.  Ensikokemus 5S:stä on tietysti huikaisevan hieno kamera pimeässä kun verrokkina tuo vanha nelonen, ja videokuvauksessa hienoa on se hidastusefekti.
« Vastaus #85 : 12.11.2013 kello on 09:54 »
Onko nuo suojakuoret toimineet odotetulla tavalla ja häiritseekö ne puhelimen käyttömukavuutta merkittävästi?
Olen vaihtamassa samsungin Xcoveria uuteen puhelimeen, sillä hermot alkavat mennä sen hitauteen ja muutenkin toimimattomuuteen. Haluaisin vaihtaa iphoneen, sillä käyttökokemukset uudesta ipadista on todella hyvät, että onkohan puhelin yhtä toimintavarma ja nopea kuin ipad? Ainut epäilyksen aihe on iphonen kestävyys. Työolosuhteet on hyvin pölyiset ja muutenkin likaiset kun maatilalla puuhastellaan.
« Vastaus #86 : 12.11.2013 kello on 10:24 »
Mulla on ollut iPhone 4 pian kolme vuotta. Eikä mitään halua vaihtaa edes uudempaan "Ipanaan", on se vaan niin kiva vekotin.  Töissä se joutuu koville, kun välillä on työtakki litimärkänä ja soppajauhoja käsissä ja jopa taskuissa. Aina kun ei tajua jättää sitä turvaan valvomoon. Eli ei se ihan pienestä kosteudesta pelästy. Mulla on siinä nahkea suoja, joka suojaa takaosan ja sivut ja tulee millin etupuolellekin. Kerran se lipsahti etupuoli edellä klinkkerilattialle, mutta selvisi siitä ilman vaurioita. Hopeinen, puoliksi puraistu omena!  Enpä ole tälleen yhteenkään aikaisempaan puhelimeen ihastunut!  Ai niin, akku kestää edelleen hyvin. Monessa nokialaisessa on tässä iässä jo joutunut ostamaan uuden akun.
« Vastaus #87 : 12.11.2013 kello on 10:45 »
Ei vaihtamista kannata pelätä, uusi on monessa kohtaa parempi ja nopeampi, ja saat helposti siirrettyä kaiken sisällön vanhasta uuteen. Sitten kun tarve tulee. Kannattaa varmuuskopioida se usein, etenkin kun käyttö on kovaa ja hajoamisriski ilmeinen. 17.3.2010 hankin 3GS:n ja siitä asti on mukana kulkenut, nyt on kolmas menossa, edellisetkin yhä käytössä. 
« Vastaus #88 : 12.11.2013 kello on 10:56 »
Aika siistit nuo työolosuhteesi on maatilalla. Omassa työssäni on kaiken maailman pölyt ym muut litkut joka päiväistä sekä kuumuus ja kylmyys eikä ole ongelmia ollut. Puhelin on rintataskussa kokoajan lompakko mallisessa kotelossa.
« Vastaus #89 : 12.11.2013 kello on 11:07 »
Omassa työssäni on kaiken maailman pölyt ym muut litkut joka päiväistä sekä kuumuus ja kylmyys eikä ole ongelmia ollut. Puhelin on rintataskussa kokoajan lompakko mallisessa kotelossa.
Tässä kun Weicon kanssa haalariduunari-kollegoita ollaan niin suojat on oltava sen mukaiset jotta puhelinta voi rintataskussa koko ajan pitää. Tuo Lifeproofin antaa takuun kahden metrin pudotukselle, pöly- ja vesitiiviydelle ja IP68 suojauksen mukainen nyt muutenkin, oli sillä tosin hintaakin, 75 € http://www.coolstuff.fi/LifeProof-iPhonen-suojus?gclid=CKfpuqfz3roCFVF2cAodjkIANAAi niin JeanS heitti kysymyksen tuon suojan toimivuuteen, ei ole mitään haittaa käytettävyydessä ja nyt kun olen sen pari kertaa ottanut pois niin on se lupauksensa lunastanut, ei ole pölyä eikä mitään muutakaan likaa laskenut sisälleen. Todella suositeltava ostos iPhonen suojista puhuttaessa, siis jos tarvitsee oikeasti kunnon suojaukset.
|