Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Koska säiliöt tyhjättävä (lämpötila)

(1/5) > >>

jus66si:
Eli minkälaisissa lämpötiloisa olette tavanneet tyhjätä nuo säiliöt näin talven kynnyksellä?
Meikäläisellä oli tuossa vielä viime yönä vedet  järjestelmissä, kun tuo yöpakkasen paholainen pääsi yllättämään :o. ( ulkona -2)
Onneksi auto sisälämpöä oli vielä eilisen ajon jäljiltä plussan puolella ???
Tuossa Hymerissä väitävät olevan jonkinlaisen kaksoispohjarakente en. Mitäs tämä käytännössä tarkoittaa, kun en ole aiemmin perehtynyt asiaan? Käsittääkseni siellä olisi jokin välitila, missä kulkee kaapelia ja putkea, olenko ihan väärässä? :-X

Kun tuonne alle katsoo, siellä on vaan sileää levyä ja runkopalkkiruudukko a.

ihaa:
Jos päivällä käy reilusti lämpimän puolella niin ei parin asteen pakkasesta vielä hätää ole, viime yönä täälläpäin kävi -1 asteessa, autossa oli aamulla sisällä +4 astetta kun oli varannut lämpöä eilisestä päivästä.

Itse olen tyhjännyt letkut viimeistään sitten kun päivällä jää +5 asteeseen.

Dorotea:
Joka reissun jälkeen kun auto/vaunu jää seisomaan käyttöä vaille pitää vesijärjestelmä tyhjentää. Suotta sinne on jättää vesiä seisomaan päivä-, viikkokausiksi, ei niiden laatu siitä parane, päin vastoin.

ihaa:
Katoppas kun tuli ymmärrettyä väärin lukemani, toki aina kannattaa tyhjätä säiliöt kuten Dorotea mainitsikin, minä kun olin lukevinaan järjestelmän tyhjentämistä talven varalta.  :-\

Laaga:
Yleensä tuo kaksoispohja rakenne on juuri tuo jonka mainitsit. Kehitetty parantamaan m-autojen talviominaisuuksia. Kaksoispohjaan saadan sijoitettua raikas- ja harmaavesisäiliöt ja niiden vaatimat letkut ja hanat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View