Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Italiaan 16.5 - 24.6.2012

<< < (31/40) > >>

vippe:
Uures caravan lehres oli et Ranskas tarvitaan 1.7.2012 alkaen kulimissa alkometri vakiona..varmaan siis semmone kannettava malli..semmossi kertakäyttössii ilmeisesti sit siel myyrää 1-2e hintta..Joten, jos siellä Ranskassa piipahratte niin muista tuo ;)

Alan:
Jaahas, palataas Italiaan Savosta. ;D

Pyykkituvassa, oikeammin isossa huvimajankaltaisess a istun ja vököstelen, ohjelman etenemistä seurailen. ADAC -alennuksella nelihenkinen perhe asui täällä Riva DI Ugentossa 20 e vrk, joten ei pahasti pyydetty. Ranta oikein hieno ja ympäristö miellyttävä, palveluita tarpeeksi.

Ja pyykin jälkeen Materaan Basilicatan puolelle, ihan kolmituntinen ryppyotsainen siirtymätaival. :-X

Alan:
Matera, Basilicata, Agriturismon stellplatz 3 km kaupungin ulkopuolella (14 euroa). Syötiin reippaat pasta-annokset ja nyt onkin aika kypsä nukkumaan. Huomenna talon pikkubussilla tutkimaan Sassia ja luola-asumuksia, iltapäivällä lähdetään jo kohti Paestumia. Tulossa ilmeisesti melko kuuma päivä, joten parempi ehtiä siirtymätaipaleelle jo ennen siestaa ja kuuminta hetkeä.

Tänään Hymerin mittari valehteli jo +38 C, mutta ei se nyt sentään totta ole, vaikka reippaasti 30 C rikki olikin.

Liikaa vaatetta mukana, ja liikaa muuta kuin hellevaatetta. Mulla on muuten ekaa kertaa yli viikkoon pitkät housut jalassa, tai parina iltana auton ulkopuolella istuessa ollut fleecehousut, mutta muuten. Shortseja ja vilpoisia t-paitoja mukaan tälläisille reissuille. Auto kaipaisi jonkinlaista pientä tuuletinta, ja jääkaapillekin aion puuhastella tuuletukset tänä kesänä jo. Muutamaa muutakin parannusta mielessä viritellyt, väliseinää takatalliin esimerkiksi. Jako tilaan vakiotavaroille ja ostoksille.

Jos sitä ehtisi huomenna illaksi taas mereen uimaan.

Nyt maistuu yksi amaro, istun yksikseni baarissa. Harvinaista laatuaikaa.  ;D

Kirjoittajan huomautus: nää mun viestit julkaistaan myös eräällä toisella foorumilla ja lisäilen tänne laittamiini lähinnä karavaanaritietoa, mistä voi seurata tiettyä epäjohdonmukaisuutt a.

Alan:
Napoli, minun kaupunkini. Täällä voisi olla kuukauden, mutta ylihuomenna huvipuistoon Rooman liepeille. Baarinetti, joten myöhemmin lisää.

kimi:
Napoli on mahtava kaupunki, ehdottomasti minun mielestä sen maan paras kaupunki 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View