Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (56/93) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.05.2015     kello on 15:32 ---Toimiiko tuo AL-raba myös as.autoissa? ??? Meinaan hyvä tietää kun olen itsekin AL-jäsen ja tuossa Helppokatsastus Heikinlaaksossa mitä olen käynyt, niin m.auton katsastus on aina ns. normihintainen, lähes 100€ kaikkineen >:D

--- Lainaus päättyy ---

Juu, toki-toki - kunhan ei ole 3.5tn painavempi.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.05.2015     kello on 15:38 ---Juu, toki-toki - kunhan ei ole 3.5tn painavempi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuollaseen 3,5+ ohjaimiin ei riittäisi tuo meikäläisen neiti-korttikaan :-[ Mutta kyllä tuo viimeksikin sen verran >:D tuolla katsurin tiskillä että joku muutos olisi saatava, ihan törkeää rahastusta m.autoilijoilta tuollainen hinnoittelu >:(

ihaa:
Ja niin kävi Adria taas katsastuksessa joka meni saman kaavan mukaan kuten aiempinakin vuosina ja samassa paikassa, en minä osaa muille asemille ajaakaan, vuodesta -92 Iisalmen A-Katsastuksessa, nyt Adrian leimalle tuli päästömittauksineen 68 euroa.



Niin, eihän tässä katsastuksessa itseasiassa ollut siis mitään "uutta vaihetta", samalla kaavalla meni kuten viime vuosikin.

ktako:
Höpö höpö rahastusta nuo Yli 3.5 tonnin raskaan ajoneluvon erityisvaatimukset katsastajasta matkailuautojen kohdalla.  Suurimmassa osassa sama alustatekniikka kuin kevyemmissäkin sisarissaan. samoten tuo dieselin savujen kyttääminen. Tyhjästä velotetaan kun ei voimasavua tule vaikka kuin polkee. Joutaisi koko nokien nuuhkiminen siirtyä pistokokeisiin tienpäälle ja epäilyttävässä tapauksessa poliisin määräys katsastuskonttorill e jos näkyvää usvaa pukkaa pakoputken päästä. Automaatteja kun ei saa edes kunnolla polkasta niin yhtä tyhjän kanssa koko touhu ja maksu >:(

0yxxy0:
http://www.iltalehti.fi/autot/2015120720793079_au.shtml

Ei näköjään entinen monopoli ole laadun tae. No kyllähän sen tiesikin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View