Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (33/93) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.04.2012     kello on 09:45 ---Tuo oli jo halpa - vaan miten puristit kympin pois tarjouksesta  :o
http://q-katsastus.fi/kuopio.html

--- Lainaus päättyy ---

Nyt taitaa olla kolmas (neljäs?) vuosi, kun Q-katsastus lähettää alennuskortin, jossa tuo hinta. M-auton (diesel) katsastin jo tuolla hinnalla. Toinen kortti odottaa vielä toisen auton  (bensiini) katsastusta.

 :D  ;D  :D

On niin suosittu asema, että vaikka oli aika varattu, niin puoli tuntia oli myöhässä.  ;D  ;D  ;D

Aakku:
Onhan kaikille tarvitsijoille tiedossa, että K-katsastuksessa hinta on 29€ koko Varsinais-Suomessa tämän vuoden loppuun.

Kysymyksessähän on kuponkitarjouksesta . Näillä olen jo kolme autoa katsastanut ja vielä yksi menee.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.04.2012     kello on 10:09 ---Onhan kaikille tarvitsijoille tiedossa, että K-katsastuksessa hinta on 29€ koko Varsinais-Suomessa tämän vuoden loppuun.

Kysymyksessähän on kuponkitarjouksesta . Näillä olen jo kolme autoa katsastanut ja vielä yksi menee.

--- Lainaus päättyy ---
   oulussa 60e sisältäen kaikki mittaukset ja kehut sekä moitteet. kalleimmillaan yli 100e.haitaria on :o

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.04.2012     kello on 09:41 ---Kuopio Q-katsastus eilen Solifer Mobile 49€ (sisältäen pakokaasutestin) :)

--- Lainaus päättyy ---
V.2011 Q-katsastuksen tarjouskupongissa oli erikseen hinnoiteltu katsastus 19€ ja dieselin pakokaasutesti 30€. Teetätin silloin testin huollon yhteydessä hintaan 15€, joten koko homma maksoi 34€. On hinta noussut  >:(

ihaa:
Olenkohan vanhanaikainen tai sitten vain yhteen paikkaan lokeroitunut kun katsastuksessa olen luottanut käyttänyt vain yhtä ainoaa paikkaa koko 20-vuotisen ajouran ajan.  ;D

Viime kesänä Adrian katsastus maksoi siellä eli A-Katsastuksessa 63 €

edit: lisätty olennainen ;D ja täällähän on virheitä  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View