Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Shurflo pumppu.

<< < (2/21) > >>

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.01.2011     kello on 10:21 ---^
Pumppu jaksaa painaa vettä aika hyvin ja ylläpitää painetta. Pieneksi säädettynä ei nosta sitä painetta käytön aikana.


--- Lainaus päättyy ---

Kun hana on auki (vesi käytössä) paineen määrää pumpun teho.Hanan sulkiessa painekytkin pysäyttää paineen nousun
putkistossa,ruuvista säädettyyn arvoon niin kun Turhan Höpöttäjäkin sanoi .

Näkyy olevan erillaisia säätöruuvin päitäkin

perho-ukko:
   Minulla on taas sellainen " vika",kun vettä käyttää,laittaa hanan kiinni niin pumppu paukuttaa jonkun aikaa,ennen kuin pysähtyy !! ;D

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.01.2011     kello on 12:15 ---   Minulla on taas sellainen " vika",kun vettä käyttää,laittaa hanan kiinni niin pumppu paukuttaa jonkun aikaa,ennen kuin pysähtyy !! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Vai pysäyttääkö sen painekytkin. ::)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 14.01.2011     kello on 12:23 ---Vai pysäyttääkö sen painekytkin. ::)

--- Lainaus päättyy ---
   Empähän tiedä,se vaan rynkyttää muutaman kerran,sitten pysähtyy,se vaan häiritsee,jos ottaa vähän vettä hanasta,se surahtaa
              heti käyntiin,mutta se ei pysähdy hanan sulkemisesta heti,vaan rynkyttää muutaman kerran !!

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.01.2011     kello on 12:29 ---   Empähän tiedä,se vaan rynkyttää muutaman kerran,sitten pysähtyy,se vaan häiritsee,jos ottaa vähän vettä hanasta,se surahtaa
              heti käyntiin,mutta se ei pysähdy hanan sulkemisesta heti,vaan rynkyttää muutaman kerran !!

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tuo ole vika vaan ominaisuus jos sinulla on painevesi, nostaa sen paineen säädettyyn paineeseen. Oletko muuten puhdistanut pumpun suodattimet, minulla on erilainen painepumppu, mutta ennen pumppua tiheä verkko jonka kunto kannattaa varmistaa aika ajoin.

Ja jos valutan vettä hiljaa pumppu käy hetken, pysähtyy, käy taas jne...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View