Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Tulipalo Finnlinesilla Travemünde-Malmö

(1/3) > >>

Alan:
Mitähän tämä tekee Finnlinesin imagolle. :o

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1443236783079

Finnlinesin matkustaja-aluksella kaaos tulipalosta Saksan ja Ruotsin välillä – pelastusliivit olivat lukkojen takana

Saksan Travemünden ja Ruotsin Malmön välillä liikennöivällä Finnlinesin matkustaja-aluksella syttyi lauantai-iltapäivällä tulipalo, joka ei kuitenkaan ehtinyt levitä laajalti, kertovat useat ruotsalaislehdet.

Kaksi matkustajaa sai lieviä oireita hengitettyään savua, kertoo Expressen-lehti.

Kaikki Malmötä kohti kulkeneella aluksella olleet matkustajat joutuivat palon takia siirtymään hyteistään laivan kannelle.

Expressenin mukaan matkustajien keskuudessa syntyi lähes käsirysy, kun laivan henkilökunta kieltäytyi aluksi jakamasta heille pelastusliivejä.

"Tunnelma oli erittäin kiihtynyt", kertoi matkustajana ollut Marcus Blomqvist Expressenille.

Hänen mukaansa henkilökunta ei tiedottanut tapahtumasta matkustajille  mitään evakuointimääräykse n jälkeen.

"Siinä tuli Estonia mieleen."

Varsinainen kaaos syntyi, kun itse pelastusliiveillä varustautunut henkilökunta kertoi matkustajien pelastusliivien olevan lukkojen takana, joten niitä ei voisi jakaa.

"Vasta, kun matkustajat alkoivat ottaa pelastusliivejä henkilökunnan päältä, henkilökunta avasi varaston lukon ja alkoi jakaa liivejä matkustajille", Blomqvist selostaa tapahtumien kulkua.

Tulipalon sammuttamisen jälkeen matkustajat saivat palata sisätiloihin, aluksi ravintolakerrokseen ja tämän jälkeen hytteihinsä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.09.2015     kello on 09:08 ---Mitähän tämä tekee Finnlinesin imagolle. :o

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1443236783079

--- Lainaus päättyy ---

Ei tee hyvää ei.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.09.2015     kello on 09:08 ---Varsinainen kaaos syntyi, kun itse pelastusliiveillä varustautunut henkilökunta kertoi matkustajien pelastusliivien olevan lukkojen takana, joten niitä ei voisi jakaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ollaanhan sitä naureskeltu paljon Italialaisen kapteenin urheudelle, mutta samaa luokkaa näyttävät olevan nämä muunkinmaalaiset merimiehet.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 27.09.2015     kello on 09:34 ---Ollaanhan sitä naureskeltu paljon Italialaisen kapteenin urheudelle, mutta samaa luokkaa näyttävät olevan nämä muunkinmaalaiset merimiehet.

--- Lainaus päättyy ---

Italialainen Grimaldi group omistaa Fiinnlinesistä yli 80%, että Italialaisittain mennään.

Alan:
Päällystö lienee enemmän skandinaavitaustais ta? Ainakin niillä purkeilla, millä minä olen kulkenut. Tuosta mainitusta en muista, kerran vaan käyttänyt reilut neljä vuotta sitten.

Sen olen kuullut (kaverin kaverin kautta), että ei ole järin miellyttävä työnantaja, vaan yrittää säästää ehdoitta aina siellä missä vaan voi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View