rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Takanurkan vaneri pettänyt  (Luettu 16061 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #15 : 31.07.2015 kello on 11:20 »
    Olen lähdössä Lukkuhakasta kohti Tamperetta. Pakko on tosiasia myöntää. Nurkan tapettia irrotin niin purua tippuu, eli kunnolla on märkä. Harmittaa kun myyntiliikkeessä kuntoa kehuttiin ja vakuuttivat ettei oo kosteutta pahemmin, eihän sitä ensimmäisen vaunun ostajana osaa kaikkea katsoa. Kuinkahan arvokasta tommoisen korjauttaminen on? Vai kannattaako ees korjauttaa..

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #16 : 31.07.2015 kello on 12:06 »
    Kyllähän se maksaa jos ulkopuolinen sen tekee. Ei tuo raketti tiedettä ole itsekkään tehdä jos vaan aikaa on


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #17 : 31.07.2015 kello on 12:13 »
    juu jos vähännää pysyy työkalut hyppysissä ni säästää pitkän pennin, tarpet ei maksa juuri mitään mutt töitä siihe tuppaa menemään , kannattas ehkä alottaa niitten nurkkalistojen tiivistämisestä jotta veden tulo sisään loppuu, mikäli siell nurkiss on puuta mihin listat kiinnittyy...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #18 : 31.07.2015 kello on 13:52 »
    Olen lähdössä Lukkuhakasta kohti Tamperetta. Pakko on tosiasia myöntää. Nurkan tapettia irrotin niin purua tippuu, eli kunnolla on märkä. Harmittaa kun myyntiliikkeessä kuntoa kehuttiin ja vakuuttivat ettei oo kosteutta pahemmin, eihän sitä ensimmäisen vaunun ostajana osaa kaikkea katsoa. Kuinkahan arvokasta tommoisen korjauttaminen on? Vai kannattaako ees korjauttaa..
    Jos sä oot just ostanut liikkeestä niin ehkä kannattaa keskustella asiasta siellä.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #19 : 31.07.2015 kello on 17:41 »
    Vaunu jo oli siellä "korjattavana" 3viikkoa kesäkuussa, eikä ollu ehtiny tehdä mitään muuta kuin vaunun avaimen kadottaa niin hain vaunun pois pihasta.
    Taitaa mennä koko vaunu vaihtoon..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:18.04.2024 kello on 14:00
    • Jaa mitä että?
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #20 : 31.07.2015 kello on 19:02 »
    Jos väittivät vaunua kuivaksi, ja pystyy todistamaan että kyseinen vahinko ei neljässä kuukaudessa voi tulla, niin silloin ostaja on melko vahvoilla. Yksi lähiliike korjasi keväällä myymäänsä vaunua seuraavana syksynä, juurikin piilevänä olleen vian takia.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #21 : 31.07.2015 kello on 22:17 »
    Joo kuivan kertoi olevan ja olihan hintaki melkein tuplat mitä nettikaravaanissa samanikäiset kustantaa. Ens viikolla täytyy ottaa puhelu auktoriteetin kera. Lupasivat korjata silloin aiemmin, mutta ei sitte ehtiny, kertoivat pikkuvian olevan vaan pohjavanerissa, kesäkuussa joka viikko sama lause, ens viikolla ens viikolla...

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #22 : 31.07.2015 kello on 22:18 »
    Lopuksi hain vaunun pois ettei koko kesää siel makaa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #23 : 1.08.2015 kello on 08:52 »
    Siis oliko vaunu liikkeessä korjattava vai Teuvalla ?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #24 : 1.08.2015 kello on 09:16 »
    Lopuksi hain vaunun pois ettei koko kesää siel makaa.

    Mistä liikkeestä ostit vaunun.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #25 : 1.08.2015 kello on 12:56 »
    Siellä liikkeessä oli korjattavana josta vaunun ostin.. Pitänee maanantaina soitella sinne, voin sit kertoa mitä siellä sanottiin.

    *****
    • Matkailija
    • Viimeksi paikalla: 7.12.2015 kello on 12:37
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #26 : 2.08.2015 kello on 08:14 »
    Mulla on kymmenvuotisessa Hobbyssa samanlaista. Aika harmitusta välillä vetää, kun ei tiedä, mistä vesi valuu sinne alanurkkaan takana. Olen paikkaillut saumoja ja laittanut hätäteippauksia, jotta vuoto loppuisi.
    Surullisinta oli paikallisen huoltoliikkeen "apu". Melkeinpä vahingoniloisena rupesivat kertoilemaan missä kaikkialla niitä vuotoja voikaan olla. On heillä kuulema vaunuja kuivateltu!. Voiko sellaiseen paikkaan vaununsa viedä? Enpä ainakaan minä taida
    Silloin ja sen jälkeen olen harmitellut vaunuharrastuksen aloittamista, mitä ei "kuivin jaloin" kauaa ehtinyt tapahtua. Kuitenkin sen verran kauan, että myyjä voi pestä kätensä. Kun soittelin kesällä, niin kiirettä oli sillä hetkellä ja lupasivat soittaa takaisin, mutta sitä soittoa ei ole kuulunut.
    Minusta vanhojen vaunujen kaupoista pitäisi varoitella ihmisiä enemmän. Hyvä harrastus voi saada kalliita hankaluuksia alkuunsa.
    Oppirahat kai tässä on maksettava, mutta miten kalliit?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:38
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #27 : 2.08.2015 kello on 12:48 »
    Itse ostin heinäkuussa vanhan(-86) vaunun.Ajatukseni tuonikäisten vaunujen suhteen oli ja on se,että missä kosteutta on ja minkä verran?Peruskysymys itselläni oli;mistä sitä on tullut ja miten sen saa korjattua?Kun on inhorealisti eikä odota vanhan olevan uusi,ei niin suuria pettymyksiäkään ehkä tule.Tuossa pihassa on nyt projekti itselle,aika hyvin uskon olevani perillä mitä se sisältää.Kuitenkin hinta saatiin kohdalleen.
    Ilmoituksiin voi sokeasti luottaa ken haluaa...
    Luulisi kuitenkin liikkeellä jonkulaisen vastuun olevan?
    Muoks:Tämä ei Johnny88 ole sitten sulle mikään moite,saattaa tuossa minunkin projektissa tulla yllätyksiä joita en ole kyennyt näkemään/arvaamaan.Vaikuttaa siltä että yllättävän uusissakin vaunuissa voi olla vuotoja.
    « Viimeksi muokattu: 2.08.2015 kello on 15:41 »

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #28 : 4.08.2015 kello on 19:30 »
    Tuli soiteltua huoltoliikkeeseen, käskivät viedä vaunun heille mahdollisimman pian. Kertoivat laittavansa vaunun kuntoon koska kuivana sen minulle myivät.  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #29 : 4.08.2015 kello on 20:25 »
    Tuli soiteltua huoltoliikkeeseen, käskivät viedä vaunun heille mahdollisimman pian. Kertoivat laittavansa vaunun kuntoon koska kuivana sen minulle myivät.  Thumb
    Joku lukee .orgia  ;)