rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?  (Luettu 9097 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.06.2020 kello on 17:47
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #15 : 4.07.2015 kello on 12:00 »
Meirän seurue on kanssa tänä kesänä paljon jälleen tienpäällä. Joka vloppu ollaan menty jollekkin sfc alueelle jolla emme ole käyneet aiemmin. Lomaa odotellessa.. nyt takana sfc hämeenhelmi (todella mahtavaa sakkia ja hieno uusi alue), sfc tilkunpelto ( hieno ja hyvin toteutettu alue, porukka ystävällistä), nyt olemme tutkimassa sfc pitkäjärveä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #16 : 4.07.2015 kello on 13:51 »
Hietasaaressa,Tervetuloa Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:18
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #17 : 4.07.2015 kello on 15:04 »
Meirän seurue on kanssa tänä kesänä paljon jälleen tienpäällä. Joka vloppu ollaan menty jollekkin sfc alueelle jolla emme ole käyneet aiemmin. Lomaa odotellessa.. nyt takana sfc hämeenhelmi (todella mahtavaa sakkia ja hieno uusi alue), sfc tilkunpelto ( hieno ja hyvin toteutettu alue, porukka ystävällistä), nyt olemme tutkimassa sfc pitkäjärveä.
Tuo Tilkunpelto täytyy käydä tällä reissulla testaamassa kun on vielä käymätön paikka. Kovasti saanut suosituksia.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:44
  • Retkeilijä
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #18 : 4.07.2015 kello on 18:00 »
Raatalan humpparalli. Salo, kuusjoki. Ilmainen parkki ja karavaanisauna. Ensi lauantaina Kullaa Rumble. Puskissa tosin;)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.06.2020 kello on 17:47
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #19 : 4.07.2015 kello on 18:57 »
Hietasaaressa,Tervetuloa Thumb

Meillä oli hietsussa vuosipaikka.... aluksi kaikki toimi jees hyvin!! Mutta loppupeleissä olimmekin ei toivottuja caravaanareita. Jouduimme siis silmätikuksi, lapsia myöden... lapsetkin tunsivat siellä jo olonsa ahdistuneeksi kun lähes jokaista jalan liikettä seurattiin.... jokainen toki perustaa itse omat mielipiteensä, mutta tässä tiivistettynä meidän :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.02.2017 kello on 10:29
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #20 : 4.07.2015 kello on 21:45 »
Eipä ole tullut käytyä tutkimassa  Tilkunpeltoa vaikka oli ilmaiset viikonloppuliput.
Onhan tästä sentää matkaa n. 30km.
Enää ei jaksa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
  • Kulkija
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #21 : 4.07.2015 kello on 22:17 »
Samoin kävi mulla aikanaan Lintulahden ja Hietasaaren kanssa. Ei napannut lähimatkailu.

Sitten vaihtui yhdistys, eikä enää halunnut käyttää ilmaiskuponkia.

Vaan hyvä on Hietasaaren uimaranta, kyllä kannattaa käydä lapsien kanssa. Lintulahti saattaa olla hyvä taukopaikka matkalla pohjoiseen, itelle liian lähellä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #22 : 4.07.2015 kello on 23:34 »
Noh moi ,mekin ollaan nyt sfc-pitkäjärvellä ja olis kans kiva tutustuu nuorempiin karavaanareihin,vielä huominen ollaan täällä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:45
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #23 : 5.07.2015 kello on 10:26 »
Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä
Lainaus
nuorempikin harrastaja on kaikille SFC -alueille tervetullut ja viihtyy siellä, kun asennoituu niin, että menee kylään toisten omalle ja omin käsin tekemälle alueelle.

Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa  ;D
Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..

Tää ei ole alania vastaan kirjoitettu mitenkään vaan yleistä asenne-ilmapiiriä enkä edes ota tätä enää vakavasti kun viihdyn puskissa ja "harmailla" alueilla vallan mainiosti..  :)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.06.2020 kello on 17:47
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #24 : 5.07.2015 kello on 12:02 »
Noh moi ,mekin ollaan nyt sfc-pitkäjärvellä ja olis kans kiva tutustuu nuorempiin karavaanareihin,vielä huominen ollaan täällä

Missäs päin täällä olette?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #25 : 5.07.2015 kello on 12:08 »
Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä
Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa  ;D
Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..

Muuten hyvä mutta harrastat väärin  ;D Ei se mitään, niin mekin  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.09.2020 kello on 20:35
Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
« Vastaus #26 : 5.07.2015 kello on 14:08 »
Juu meilläkään(30+) ei tuu paljoo muualla oltua kun puskissa ja lerssistä lainaten harmailla alueilla. tykätään omasta rauhasta mutta on moneenki mukavaan porukkaan tutustuttu nuilla paikoilla eli ei se puskissa viihtyminen tarkota automaattisesti sitä että olis jotenki erakko ja ei halua nähhä muita kanssakulkijoita. Se on vaan samalla tapaa yks sivuhaara tätä harrastusta siinä missä leirintäaluemajailu Thumb

sfc-tarra löytyy vaunusta mutta sekin on edellisen omistajan jäliltä ;D en tiijä pitäsköhän tuo poistaa ja laittaa tilalle karavaanari.org mallinen?

  • Vieras
  • Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
    « Vastaus #27 : 5.07.2015 kello on 14:42 »
    Tässä on takana jo 30v. tätä karavaanailua, ja joskus tuli oltua sellanen nuorikin karavaanari. Mielestäni sellainen asia ei ole kyllä miksikään muuttunut että nää pienet SFC-alueet on kulkijalle aika ankeita paikkoja. Kuten tuolla ylempänä joku jo kirjoittikin, niin ne ovat pienen sakin talkootyöllä rakentamia alueita, ja silloin niihin latautuu niin paljon tunnetta näillä rakentajilla, että ne muuttuvat tavallaan kodiksi jota suojaa kotirauha.
    Isot SFC-alueet ovat sitten miltei kuin kaupallisia alueita, niillä käy niin paljon porukkaa ettei satunnainen poikkeaja vaikuta kummallisuudelta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
    • Kulkija
    Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
    « Vastaus #28 : 5.07.2015 kello on 16:29 »
    Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä
    Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa  ;D
    Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..

    Tää ei ole alania vastaan kirjoitettu mitenkään vaan yleistä asenne-ilmapiiriä enkä edes ota tätä enää vakavasti kun viihdyn puskissa ja "harmailla" alueilla vallan mainiosti..  :)

    Ymmärrän, ei siinä mitään.

    Ite olen päässyt sen yli, etten pohdiskele liikoja mitä muut minusta ajattelee, enkä enää pidä jokaista outoa mahdollisena vihollisena kuten teininä ehkä.

    Mutta sitä ne SFC alueet on, kyläilyä hyvässä tai pahassa. Useimmiten kaikki, jotka osaa olla ihmisiksi, on tervetulleita. Eikä se kausipaikkalaisen kalustokaan usein kummoista ole. Luulen, että enempi ihmettelevät sitä 200 t euron Concordea kuin Rullamersua.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:39
    • Autossa on pyörät
    Vs: Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
    « Vastaus #29 : 5.07.2015 kello on 17:43 »
    Itsetunnon kasvatusta ja framille vaan ;) Ei ne syö ::)