Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Onko vaikeaa asentaa Solifer Artic 45:n etuteltta?

(1/2) > >>

solifer artic 45:
Vanha mammuli kyselee että onko vaikeetakin asentaa etuteltta vanhaan 80-luvun Solifer Artic 45:een? Ne nappulat mitkä ovat vaunussa on ostettu ja laitettu paikalleen kun osa oli rikki. Taitaa olla tyhmä tämä kysymys mutta kun ei ole mitään kokemusta vaunuista ja tuli ostettua sellainen kesämökiksi. TOINEN ONGELMA ON LÄMMITYS! Olen ollut vaunullani tänä keväänä pari kertaa ja on toiminut lämmitys(ei ole sähköä käytettävissä joten kaasulla ja akulla) muutamia tunteja ja sitten sammunut ja silloin on vanha mummu alkanut palelemaan. Pitäisikö akun oli joku yli 100 ampeerinen?

kimi:
Millä mammuli lataa sen vaunun akun. Pienempikin riittää mutta onhan se ladattava käyttöjen välillä.
Eikö teltta tule uraan joka kiertää katonreunassa. Nappuluista en tiedä mitään kun teltoista ei ole kokemusta kun pienestä talviteltasta aikoinaan

K.E.V:
Taitaa olla vanhempi teltta missä poikittaisputkien vaununpuolen kannatinputket tulevat kiinni seinissä oleviin pidikkeisiin.
Uudemmissahan noita ei ole.
Ei siinä muuta tarvitse kuin työntää teltta telttauraan , vetää se toiseen päähän saakka ja laitella putket paikoilleen.

Yrjö:
  Asiasta en paljoa tiedä. Sikäli kun olen juttuja lukenut siinä todennäköisesti on alkuperäinen hehkusytytys, joka vaatii paremman akun kun jos siihen olisi asennettu nykyaikainen kipinäsytytys?
  Oiskohan Lohjan seudulla "kaikkien kaveria" joka pystyisi paikan päällä neuvomaan?

hartsakoski:
Taannoin mulla oli just tuollanen vaunu ja siihen OBIn etuteltta.Kyllä joutu muutaman kerran päätä raapimaan ennenkuin sain sen kasattua.Samalla merkitsinkin putket ja tein piirustuksen miten kasaus suoritetaan.Sen jälkeen ei ollut vaikeuksia.Niitä seinään tulevia kiinnikkeitä saa ostaa muovisena ja metallisena ainakin caravan-liikkeistä,saattaa löytyä Kärkkäiseltäkin.Onn ea kasaukseen Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View