rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Videoklipin tallentaminen ja julkaiseminen Facebookissa  (Luettu 1375 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Pitkästä aikaan yksi kaveri lähetti mulle asiaa., gmailini ilmotti, että käväsehän lärvikirjassas.

Olen itseoppinut, ja jokseenkin tumpelo yleensä atk-asioissa. Win 7 starter on nyt tässä kuonon alla.

Avasin naamakirjan, ja siinä pöllähti sitten yhden toisen "kaverin" ( Olli Sademies) lähettämä tosiupea
minuutin videopätkä, missä orava loikkasi sopivankokoiseen pikkulentsikkaan, tarttui puikkoihin ja teki jos jonkinlaisia kuvioita nousun jälkeen. Se oli niin mahottoman upea,lentsikan pikkukamera näytti oravan, propellista katsoen, tarkkana puikoissa. Oli aito ja hauksa kurrepilotti.

Päätin heti julkaista sen videon, vaan tulipas taas se tenkkapoo, kun hiiren kakkospainikkeella yritin sitä itelle ensin tallentaa.

Asetuksiin pitäis mennä, vaan ilman neuvoja en tohi, sillä oli siinä 2 muutakin mitä olis ollu mahollisuus klikata.

Lisukkeena mietin, että jos olisin copypastannut sivun osoitteen, niin oliskos se sitten muille auennut, sillä munhan pitää ensin kirjautua omilla tunnuksilla sisään ?  ::)
Sillä sivulla ei ollut mitään, joka ketään kiinnostaisi, joten nyt kiinnostaa myös se, pystyykö pelkän sivunlikkini kautta pääsemään mun fasebookkia tutkimaan ?
« Viimeksi muokattu: 12.03.2015 kello on 14:00 »

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
  • Epsoo
Vs: Videoklipin tallentaminen ja julkaiseminen Facebookissa
« Vastaus #1 : 12.03.2015 kello on 19:39 »
Lisukkeena mietin, että jos olisin copypastannut sivun osoitteen, niin oliskos se sitten muille auennut, sillä munhan pitää ensin kirjautua omilla tunnuksilla sisään ?  ::)
Sillä sivulla ei ollut mitään, joka ketään kiinnostaisi, joten nyt kiinnostaa myös se, pystyykö pelkän sivunlikkini kautta pääsemään mun fasebookkia tutkimaan ?

Kyllähän tuo onnistuu, tosin FB:n ollessa kyseessä,  hieman hankalasti.

Eli FB:ssä videota katsellessa pitää klikata "Asetukset", tämän jälkeen "Upoita julkaisu". Nyt sieltä on kopioitavissa pitkä koodipätkä joka pitää laittaa tänne [html ] [/html] tagien väliin, jonka jälkeen video on katsottavissa täällä tällä tapaa: