rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaunun lataus ajossa  (Luettu 31660 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:25
  • Autossa on pyörät
Vs: Vaunun lataus ajossa
« Vastaus #90 : 18.06.2015 kello on 20:35 »
Nyt on vaihdettu tuo volleen 13-napainen pistoke. Oli vähän haasteita matkassa. Olin sopinut autokaupassa että saan  mukana tuon 13-napaisen johdon ja vaihdatan sen tutulla mekanikolla. Kaupassa mukana tuli Thule  johtosarja. Vaihdoimme sen toissa iltana. Ihmettelimme kun Peruutustutka ei pelannut ja antoi vikailmoitukset sekä peruutustutkasta sekä perävaunujärjestelm ästä. Myös jatkuvaa virtajohtoa ei saatu kytkettyä kun ohje ei kertonut mistä ne otetaan. Eileen asiaa selvitellessä tuli ilmi ettei tuota Thulen johtasarjan mukana tulevaa poksia voi Volvolla päivittää joten nuo vikailmoitukset jäisi jatkuvaksi ja peruutustutka ei pelaisi ollenkaan niin päätimme että käyn ostaa alkuperäisen johtosarjan+poksin ja vaihdamme se illalla uudestaan. Tänään sitten kävin Volvolla päivityttämässä alkuperäisen poksin ja kaikki pelaa hienosti. Jääkaappi pelaa nyt 12v ja akku latautuu myös, ei tarvinnut muita virityksiä tehdä kun kaikki oli mukanan. Tässä kertomus alkuperäisen ja tarvikkeen eroista. Olen sopinut autoon myyvän liikkeen kanssa asian että he korvaavat mulle tulleet haitat..

Ei kannata sekoittaa tarvikkeita laatutuotteeseen ::)