rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Aggregaattien vertailua 2015  (Luettu 166132 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #225 : 6.12.2015 kello on 09:53 »
yksi vaihtoehto akkujen lataukseen on 12v kaasukäyttönen keneraattori.automa atti käynistyksellä.on sähköä aina saatavilla.

Juu, ei kosketa köyhiä  :P

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.04.2021 kello on 08:54
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #226 : 7.12.2015 kello on 11:28 »
Täytyy kyllä sanoa että on huono tuuri jos noin on,mikä siinä oli vikana.
Varmaan selvisi kun kerran kolmesti takuuseen huollatit.
Melkoiset on vaihtelut kun minulla lähtee kerralla käyntiin ja on huutanut niin omalla kuin naapurin pihalla vuorokausia yhteen menoon.
Lienee sitten kerrankin sattunut se tiistai versio minulle : )

Joka kerta eri vika, tai eipä niistä takuukorjauksista kunnon selityksiä saanut, mutta kerran oli sammutuskytkin, puola toisen ja muuta en tiedä. Sen kuitenkin tiedän, tai tiesin jo ennestään, että köyhän ei kannata ostaa halpaa...

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2020 kello on 10:58
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #228 : 4.03.2016 kello on 21:25 »
Tänään eka käynnistys Green Cyclonesta, tuntui tuo pelaavan. Hintakaan ei paha 1,6 kwh jatkuvalle virralle.
Aikahan tuon sitten näyttää ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:28.09.2021 kello on 19:19
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #229 : 5.03.2016 kello on 20:14 »
Riippuupi varmaan moottorista?  Tuossa on lumilingossa Loncin:in moottori ja sitä ei tarvi edes nykästä, kunhan kävelee naru kädessä poispäin....

Kummia nuo kiinalaiset!   Thumb

Sama juttu. MTD:n linko ja joku kiinan moottori siinäkin on. ehkä loncin ja ei semmosta pakkasta ole etteikö se viimeistään kolmannella ole käynnissä ja kevyillä vetäsyillä.

Tuota keskisen myymää meisterin salkkua ei kanssa saa käyntiin kun vain pilotilla. ihan sama oliko kesä vai talvi. pari kertaa onnistunut narusta mutta sillonkin tuntuu että se jää käteen ja jotain hajoaa kun joutuu kun hullu repimään enkä oo ihan pikku ukko.

Vahvasti harkinnassa yamaha tai honda.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:17.05.2023 kello on 22:01
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #230 : 6.03.2016 kello on 19:20 »
kiinan koneitten käynistys paranee kummasti kun vaihtaa kiina tulpan laarukkaampaan ,ite laittanu japsi auton tulpan,

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #231 : 3.06.2016 kello on 13:41 »
Liiterissä agri 1000W. Nelitahtimoottorill a, kolmen vuoden takuulla. 199e.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.06.2019 kello on 14:45
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #232 : 4.06.2016 kello on 09:14 »
Liiteristä haettu agri itelle ja kaverille. Näppärän kokonen, laadukkaan oloinen ja virtaakin piisaa. On myös hiljaisempi kuin 95dB tarra antaa ymmärtää. Oli oma kone pukauttamassa vallin päällä 20m päässä vaunusta ja isukki sängyltään kyseli että ai onks se käynnissä jo jossain..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #233 : 4.06.2016 kello on 09:20 »
Liiteristä haettu agri itelle ja kaverille. Näppärän kokonen, laadukkaan oloinen ja virtaakin piisaa. On myös hiljaisempi kuin 95dB tarra antaa ymmärtää. Oli oma kone pukauttamassa vallin päällä 20m päässä vaunusta ja isukki sängyltään kyseli että ai onks se käynnissä jo jossain..

Minkä painoinen se on. Kun kopeloin pakettia, tuskin on yli 15 kiloa. Varmaankin hyvä peli, kun takuukin kolme vuotta.  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.01.2024 kello on 09:47
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #234 : 4.06.2016 kello on 09:23 »
Nuo käynnistysvaikeudet kyllä loppuu kun laittaa ryyppyläpän reiät tukkoon, se on suurin syy ettei käynnisty kunnolla, omakin kiinakone lähtee melkein laakista aina käyntiin, kun tukin reiät.
Nyky koneet kyllä käynnistyy, jos saavat polttoainetta ja sitä kone saa helpommin jos ryyppyläppä on riittävän tiivis.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #235 : 4.06.2016 kello on 10:58 »
Minkä painoinen se on. Kun kopeloin pakettia, tuskin on yli 15 kiloa. Varmaankin hyvä peli, kun takuukin kolme vuotta.  Thumb
Ite mietin samaa, tuota painoa. Mun agreen laitoin rattaat alle kehikkoon. Se onkin hivenen
suurempi.
Käyttäjäkokemukset kiinnostaa kovasti  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.01.2024 kello on 09:47
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #236 : 4.06.2016 kello on 11:53 »
Minulla on kyllä hyviä kokemuksia noista Lidlin Parkside työkaluista, ne tuntuu aivan Boschin työkaluilta, voi olla sama virma takana, ainakin sähkötyökaluissa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 08:43
  • Seisonta-aika
Vs: Aggregaattien vertailua 2015
« Vastaus #237 : 6.06.2016 kello on 19:01 »
Ite mietin samaa, tuota painoa. Mun agreen laitoin rattaat alle kehikkoon. Se onkin hivenen
suurempi.
Käyttäjäkokemukset kiinnostaa kovasti  Thumb

Tänään huomasin myös, ja kiinnostaa käyttökokemukset.

  • Vieras
  • Vs: Aggregaattien vertailua 2015
    « Vastaus #238 : 6.06.2016 kello on 19:20 »
    Minulla on kyllä hyviä kokemuksia noista Lidlin Parkside työkaluista, ne tuntuu aivan Boschin työkaluilta, voi olla sama virma takana, ainakin sähkötyökaluissa.

    Ja ellen aivan väärässä ole / muista, niin Lidl'in työkaluissa on pääsääntöisesti 3 vuoden takuu. Olen samaa mieltä kanssasi, myös minulla hyviä kokemuksia.

    Joskus aikoinaan ostin pöytäsirkkelin. Kotona huomasin että leikkuutaso oli hieman vääntynyt. Palautin Lidliin ja totesin että jos hinnan alennuksesta sovitaan, minulle kyseinen sirkkeli kyllä käy. Myyjä sanoi ettei Lidl myy viallisia laitteita vaan uusi  tulee takuuseen tilalle.
    Myyjä otti ko. sirkkelin, sanoi päivän koska uusi tulee ja pyysi noutamaan. Aikanaan menin noutamaan. Avasin laatikon jossa sirkkeli oli. Sama juttu, leikkuutaso oli vääntynyt. Myyjä soitti jonnekin. Puhelun jälkeen totesi että kuljetuskontti oli pudonnut ja sirkkelit samaa sarjaa, viallisia.
    Lupasi edelleen järjestää virheettömän sirkkelin. Totesi lisäksi että Lidl maksaa kilometrikorvaukset jokaisesta turhaan ajetusta matkasta jotka ovat aiheutuneet ko. olevasta episodista.
    Aikanaan sirkkeli tuli ja kilometrikorvaukset pankkitilille. En voi moittia palvelua.
    Luultavasti nykyaikana lienee erittäin harvinaista vastaavanalainen toiminta monilla eri liikealojen sektoreilla. Pääperiaatehan lieneekin että kvarttaalitaloudess a täytyy viivan alle jäädä edellistä kvarttaalia enemmän nettoa joka otetaan asiakkailta.  :) :)

    *****
    • Matkailija
    • Viimeksi paikalla:20.10.2021 kello on 08:22