rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Facebook paasto  (Luettu 2984 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.07.2020 kello on 16:24
Facebook paasto
« : 1.12.2014 kello on 11:51 »
Noniin, tänään alkoi Joulukuun mittainen Facebook paasto! Katsotaan jatkuuko käyttö ollenkaan sen jälkeen.

Alkoi harmittamaan niin vietävästi, kun se jatkuva feedin kyttäily alkoi viemään aikaa ja voimavaroja päivästä, ja täälläkin käyminen on vähentynyt kovasti. Nyt asiaan toivottavasti tulee muutos. Onhan tämä web-foorumi paljon parempi keskusteluille, kuin semmoinen pieni laatikko mihin kirjoittaa sen muutaman lauseensa. Hukkuvatkin kirjoittelut niin helposti, ei sieltä mitään parin viikon päästä enää löydä kuitenkaan.

Onko muilla vastaavanlaista some-ahdistusta alkanut tulemaan?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:11
  • Kulkija
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #1 : 1.12.2014 kello on 11:53 »
Ei ole kun käyttöni on hyvin rajoitettua eikä mua sieltä löydä kuin pieni osa irl -tutuista.

Käytän siihen 0-10 minuuttia päivässä. Org-paasto säästäisi paljon enemmän, mutta ei sellaiseen viitti ruveta edes näinä rospuuttoaikoina, kun asiajuttu on melko vähissä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #2 : 1.12.2014 kello on 12:01 »
Kokkaan en oo naamakirjaa käyttäny :D enkä käytä :D  Kyllähän tää orgia riittää :laugh:  :laugh:

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.07.2020 kello on 16:24
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #3 : 1.12.2014 kello on 12:10 »
Ensimmäisen kerran lopetin kokonaan (heh) 2007, mutta sitten jostain syystä 2009 jatkoin käyttöä. Pitäis varmaan liittyä johonkin anonyymit facebookin käyttäjät ryhmään... Eihän tuossa muuten niin haittaisi kokonaan lopettaa, mutta olen huomannut, että sinne on tässä viimeaikoina tullut ystäviksi paljon sukulaisia, joiden kanssa muuten on ollut tosi vähän tekemisissä, niin siltä kantilta se on parantanut elämänlaatua. Mutta muuten huonontanut... :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #4 : 1.12.2014 kello on 12:18 »
No jos sukulaisiin yhteyttä pitää  nii sehän on vaan hyvä juttu Thumb  Thumb

kumpa kaikissa asioissa olisikin vain se hyvä puoli :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.02.2024 kello on 13:27
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #5 : 1.12.2014 kello on 13:34 »
Jotenkin mulla lopahti muutama kuukausi sitten. Sitä ennen olin aktiivinen.
Eniten ärsytti ihmisten kehuskelu kuinka mahtavaa oli kaikki jutut elämässä yms (vaikka tiesi monessa tapauksessa, että oli kaukana totuudesta).

Lisäksi asiallinen keskustelu siellä oli lähes mahdotonta, joku ääliö kommentoi yleensä täysin asiattomia.

En ole syyskuun jälkeen käynyt kuin varmaan maks 10 katsomassa ja luulen, että ei enää taida koskaan tulla Facebookista enää mun juttua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #6 : 1.12.2014 kello on 14:19 »
Ei tarvi paastota, homma hallinnassa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:47
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #7 : 1.12.2014 kello on 15:04 »
Eipä oo tarkoitus paastota tuotakaan - käyn katsomassa kuulumiset kun muistan.
Ongelmaksi näyttää tulevan tämä org, taas oli tullut sivukaupalla päivityksiä kun en muistanut käydä lukemassa koko viikonloppuna ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #8 : 1.12.2014 kello on 15:48 »
Juu ei ole naamakirja ongelmaks päässy, kun en sinne koskaan ole liittyny enkä koskaan liitykkään !!
Kaverit on kyll koittanu sinne "painostaa" , mutta pidän pääni  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:38
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #9 : 1.12.2014 kello on 16:04 »
Juu ei ole naamakirja ongelmaks päässy, kun en sinne koskaan ole liittyny enkä koskaan liitykkään !!
Kaverit on kyll koittanu sinne "painostaa" , mutta pidän pääni  Thumb
Katos mokomaa,löytyi ainakin yksi yksilö jolla sama periaate kuin mulla :o Thumb.
No,eipä mua haittaa jos joku siellä roikkuu.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #10 : 1.12.2014 kello on 16:27 »
Itse klikkailen sujuvasti muutaman välilehden välillä, kun koneella/tabletilla olen. Yksi niistä on facebook. Tuota luppoaikaa kun omissa töissä tuppaa välillä olemaan liiaksikin, niin sitä joutaa kommentoimaan typerämpiäkin avauksia naamakirjassa. :D (ja toki sellaisia myös itse tuottamaan) :(

Kotosalla tulee ehkä sitten istuskeltua tässä koneella liiankin kanssa, kun on täällä netissä tottunut höpöttämään. Rospuuttoaikaan ei tosiaan orgilla tule käytyä ihan niin paljoa, mutta muutamaan kertaan päivässä toki tarkistan, että täällä on kaikki kunnossa, noin "virkani puolesta".

Reissuilla, kyläillessä jne sitten lakkoilen niin facet, orgit, kuin muutkin, jollei ole muuta asiaa avata jotain nettihärveliä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #11 : 1.12.2014 kello on 16:30 »
Itse klikkailen sujuvasti muutaman välilehden välillä, kun koneella/tabletilla olen. Yksi niistä on facebook. Tuota luppoaikaa kun omissa töissä tuppaa välillä olemaan liiaksikin, niin sitä joutaa kommentoimaan typerämpiäkin avauksia naamakirjassa. :D (ja toki sellaisia myös itse tuottamaan) :(

Kotosalla tulee ehkä sitten istuskeltua tässä koneella liiankin kanssa, kun on täällä netissä tottunut höpöttämään.

 Rospuuttoaikaan = mitä   taas näitä "uusia" ilmaisuja,   mulla hajuakaan mitä tuo meinaa



Edit: lainaus korjattu
« Viimeksi muokattu: 1.12.2014 kello on 16:48 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #12 : 1.12.2014 kello on 16:50 »
Rospuutto = kelirikko. Mutta täällä sillä viitataan kai enemmän tällaisiin keleihin, kun tuo matkanteko vaunun tai asuntoauton kanssa ei ole niin erityisen houkuttelevaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:12
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #13 : 1.12.2014 kello on 17:05 »
Ei veispuukkia = ei ahdistuksia tai ongelmia  :)

Lisämielipiteenä olen jo hieman huolestunut siitä kuinka paljon ihmiset on tuossa palvelussa "Kiinni".. Niin henkisesti kuin kirjoittamiensa juttujenkin kautta.. Samoin ihan sama mitä nettisivustoa avaa niin sinne latautuu jotain myäs pookista..

Luojan kiitos en ole koskaan koskenu koko lärviraamattuun, koskaan siitä ei saa itseänsä enää pois..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Facebook paasto
« Vastaus #14 : 1.12.2014 kello on 17:13 »
Rospuutto = kelirikko. Mutta täällä sillä viitataan kai enemmän tällaisiin keleihin, kun tuo matkanteko vaunun tai asuntoauton kanssa ei ole niin erityisen houkuttelevaa.

KIITOS ja kummarrus