rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Reitti piirrin puhelimeen  (Luettu 5961 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:17
Vs: Reitti piirrin puhelimeen
« Vastaus #15 : 26.11.2014 kello on 19:13 »
Kesät syksyt sateella paras ja ihanin liikkua..olen sateen lapsi Thumb

Tehty vai syntynyt....?   ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Reitti piirrin puhelimeen
« Vastaus #16 : 26.11.2014 kello on 19:34 »
Tehty vai syntynyt....?   ::)

Enpä tuota tiiä..missä onp isukki ja mami "fiilistelleet"kun panneet miut alulle :laugh:...tykkään vaan kovasti sateesta :-*..eikä ole muuten ruuhkaa kun märällä kelillä menee...saap olla rauhassa :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:30
  • viva la France
Vs: Reitti piirrin puhelimeen
« Vastaus #17 : 27.11.2014 kello on 10:40 »
No niin ensi lenkki on kävelty , mutta aikaa meni 1h 13min 38 sekunttia ja matkaa kertyi vain 4,32 km.
Puhelimesta oli gps auki, gsm verkon kautta tapahtuva paikkannus sekä tämä endomondo pro ohjelma.
Sen tosin huomasin jo heti lähtiessä että kello kävi mutta matkaa ei kertynyt. Sammutin muutaman kerran ensimmäisen vartin aika pois ja takaisin päälle. Sitten tyydyin tilanteeseen ja laitoin puhelimen taskuun ja aloin mennä. Ja kun olin tuolla reilusti yli puolen matkan, näytti noin  48 minuuttia, meinasin ottaa kuvan, niin huomasin että matkaa oli kertynyt peräti 300 m ja vautia oli 8 km/h . Ja karttaa ei näkynyt ainostaan ruudukolla piste.
Ja eilen illalla kun kotona testailin niin kartta näkyi sekä kartalla olin juuri oikealla tontilla.
Eli mitäs nyt tehdään ?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Vs: Reitti piirrin puhelimeen
« Vastaus #18 : 27.11.2014 kello on 12:35 »
Kokeile Sports Trackeria. Tuolta sivuilta löytyy oikean näköinen logo, niin osaat oikean appsin ladata...
http://www.sports-tracker.com/#/

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 14:41
  • Ukki
Vs: Reitti piirrin puhelimeen
« Vastaus #19 : 27.11.2014 kello on 16:47 »
Ääni Sport Trackerille, ilmainen ja toimii hyvin. Toimi aikoinaan jo s60 Nokialaisessa. Lisäherkkuja ohjelman sivuilta.