Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyauto Pössl

(1/6) > >>

Maria:
Tyhmä kysyy, mitä kokemuksia tuosta autosta on. Olisi saksassa se tarjolla, kävin koeajamassa, oli todella mukava ajaa. Siinä oli jokin muutoskatsastusjutt u että saisi tuoda Suomeen????

Mutta siis ajettavissa B kortilla ja vuodeksi lähtisin sillä reissuun ja hinta ei ollut paha 2012 mallia.

Voiko noihin kilometreihin luottaa mitä saksassa kertovat. Ja mikä se muutoskatsastus tarkoittaa.

Anteeksi tyhmyyteni

Maria:
Autoon tulisi jostakin syystä Espanjalainen rekisteritunnus, eli kuinka vaikeaa minun on se vaihtaa. Ja mihin maahan sen vaihdan kun olen siis suomalainen joka lähtee vuodeksi ulkomaille

vaanari61:
Saksassa myynnissä ja Espanjan rekkarit ?

Onko myyjä liike vai yksityinen ?

Huijari ?

Laita linkki kyseisestä vermeestä . . .

Asia ei minulle kuulu, mutta himpan ihmetyttää...

Saitilla on noita ulkomailta kalustoa ostaneita, odottele jonninaikaa niin tulee asiatietookin . . .

Alan:
Jos Saksassa tarjolla, niin miksikähän Espanjan kilvet? Erikoinen juttu - olisin varuillani.

Suomen kilpiin sen saa, jos täyttää matkailuauton kriteerit. Jos ei, niin voi olla muutokset työläitä ja kalliitakin.

Jaahas, Tervo ehti jo samoin ajatuksin...

Maria:
Kävin sen ajamassa ja tosi uuden oloinen.Oli kyllä hyvä auto ajaa. Punainen Pössl. Ihmettelin vain sitä rekisteritunnusta. Myyjä sanoi että saa sen saksan rekisteriin ja saan tuoda suomeen vuoden kuluttua ilman veroa. Mutta jos noin vaihtaa maata niin pitääkö ne kilometrit paikkansa. Ja mikä se muutoskatsastus maksaa. Tai remppa. Kiitos kun jaksatte neuvoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View