Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Fiat ducato -89 vaihelaatikkoa

(1/2) > >>

virpimu76:
Eli moinen sanoutui irti tehtävästään..kellä än tietoa mistä uutta edukasta käytettyä tilalle..eli vm -88  2.5d  viislovinen manuaali..lava-alusta 280 ;) en tän tarkempaan ny pysty  :laugh: kiitos sulle ko huomautit..kiireess ä tuli töpeksittyä..

velnum:
Ruotsin purkaamot laajin valikoima. Tosta sun ilmoituksesta ei ilmene yhtään mitään vuosmalli mootorin tyyppi  2l  .2,5 vai 2,8  onko TD vai ilman ja vaiko pensa kyseessä. kaikissa lootassa pieniä eroja.

 Thumb

virpimu76:
Kiitosta tiedosta,ny pari konetta täälä kotosuomessa ja jos ei niitä tuu otettua ni naapurin puolelle sitten lorkkimaan.  ^-^

virpimu76:
.eli vm -88  2.5d  viislovinen manuaali..lava-alusta 280 ny UUdelleen hakuun,kun jo maksettu osoittautuikin sököks :(..Jos kotomaasta löytys..jos ei nii pakko kait katella naapurista

velnum:
Näkyy olevan keltaisessa pörssisä helsinkissä ,takuu korjattuja lootia tarjolla,vanha  annettava vaihdossa. numero 09 626 412
1200-1400e välissä.

Toinen korjaamo on Hollolassa joka on varteen otettava vaihtoehto, Auto sinne korjaavat vanhan lootan  siellä.
hoitavat koko sydeeemin kerralla kuntoon. Olen käynnyt siellä yli 50v äijiä tehneet hommia todella 20v
eikä men harjoitteluksi , sanoi mulle että  menee 12h pois otto korjaus paikaleen laitto. 64e /H + osat .
Itse tykään tosta, selvät tiedot .Ei mene turhan paskan jauhamiseksi. Äijät tietää mistä puhuu

Tossa on se etu ettei saa jo valmiiksi hajoamassa olevaa rahinapurkkia tilalle. Mikä on noissa purkaamon lootissa riskinä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View