Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!

(1/24) > >>

kaarina:
Uskoisin, että olisi merkittävä kuulla juuri Sinun ajatuksesi ja mielipiteesi siitä, että jos kuulut Karavaanari-järjestöön, tarvitaanko sen taholta mitään erityistä panostusta ulkomaanmatkailua/matkailijoita kohtaan.

(Ja jos et kuulu, mikä saisi Sinut siihen liittymään?)

Onko nykyinen tilanne riittävä?

Jos kuulut Vop-kerhoon, onko Sinulle merkitystä loppuuko sen toiminta?

Jos et kuulu siihen, tiedätkö mikä se on?



Onko Caravan-lehti ja  Etuteltta selllaisenaan riittävä vai kaipaisitko niihin/tähän/siihen jotain parannuksia/muutoksia, ulkomaanmatkailua koskien?


Jos, niin mitä?


Oletko siirtynyt Etuteltasta tänne ulkomaanmatkailu-asioiden vuoksi, ja jos, mikä täällä on mielestäsi sen suhten paremmin?



Voisitko mahdollisesti olla itse mukana toiminnassa, keräämässä ja/tai jakamassa tietoa ulkomaanmatkailusta?




Entä matkailutreffit, ovatko ne hyödyllisiä?

Olisiko Sinulla niiden sisältöön ja/toteuttamistapaan ehdotuksia ja toiveita?

Mikä vuodenaika palvelisi treffien ajankohtana parhaiten?

Voisitko ajatella tulevasi joskus järjestämään matkailutreffejä, ihan minkälaiseen rooliin tahansa?


Onko jotain muuta, mitä haluaist sanoa asiasta (ja nyt vain asiallisia kommentteja)?


Tämä nyt on vain tämmöinen pikainen kyhäelmä, mikä ei ole millään tasolla virallinen eikä kukaan minua ole valtuuttanut näitä asioita kyselemään, kai tähän kuitenkin on lupa....Minua nyt vain kiinnostaa tämä tilanne, kun Vop-kerhoa ollaan ajamassa alas, ja meitä muutamia asia puhuttaa, että ollaanko tässä turhaan huolissaan ulkomaanmatkailun puolesta vai ei..


Eli kiinnostaako koko homma, nykyistä parempi tiedonkeruu ja- jakelu ihmisiä vaiko ei?


Olisi mahdottoman mukavaa kun vastaisitte innokkaasti ja sankoin joukoin!! :) :)





t.Kaarina

kaarina:
Antakaa tulla vain ajatuksia!

Ajattelin alkuun kantaa korteni kekoon sillä, että veisin ajatuksenne, ideanne, tarpeenne ja toiveenne Vop-kerhon kokoukseen viikon päästä, ja toimittaisin niistä koosteen myös Järjestön päättäjille!



t.Kaarina

tsahkali:
Kun tämä joku kummallinen kerho on viimeaikoina ollut esillä, niin mitä erityistä se olisi/on joillekin antanut? Mihin sitä on tarvittu?

Captainkidd:
Kaarina, olet hyvällä asialla, mutta väärällä tiedonkeruutavalla.

Ehdottaisin yhtydenottoa ylläpitoon, josko nuo kysymykset saisi muotoiltua ruksi ruutuun idealla.

Itse en moisiin aikaaviepiin juuri viisi vastailla, tuskin kovin moni muukaan. Lisäksi yhteenveto on käytännössä vaikeata, työlästä ja kovaa työtä

kaarina:
Jukka, en ole tekemässä mitään virallista tutkimusta, ja olen sitä mieltä, että jos asia kiinnostaa NIIN vähän, ettei tämän päivän ihminen jaksa muutamalla lauseella vastaustaan raapustaa, niin.....ei sitten mahda mitään...Rasti ruutuun vastaukset ja kysmykset on minusta aina kehnoja eikä anna oikeaa vastausta yhtään mistään, kärjistetysti, pelkkiä sellaisia keskiarvoja, ettei niitä oikeasti ole olemassakaan...

Tässä haluaisn nimenomaan kuulla, MITÄ ihmiset kaipaavat ja MIHIN ovat itse valmiita.
Niitä ei rasteilla kysellä.

Toki se, onko kaikki nyt riittävän hyvin, onnistuu rastillakin, mutta ei sitä ole monimutaksita kirjoittaakaan!


t.Kaarina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View