Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiat Ducaton vm 89 takalehtijouset, taonta ja lisälehdet.

(1/5) > >>

velnum:
 Että tollain pläjäys. Kävin tossa kysymässä jousien taonta ja lisälehdet 2kpl puolelleen.
Vähän alle 380 e lahdessa  (vallilantakomo- 600e asennus siellä. )pitää sisällään uusien u-pulttien teko . Asennus itse .
Mulla on suomenkielinen  korjaamoille tarkoitettu asennus ja korjaus ohjekirja  ducaton , kuvalliset  asennus ohje säädöistä . Samalla kannattaa vaihttaa uudet puslat ja varnapultit. Siinä ei ole mikään ylivoimainen toi pois otto ja asennus.  Ajattelin että kun noi entiset näyttää väsähtäneiltä  ja päistä kääntyneen lievästi alaspäin.
Tossa on kyllä alle 100.000 .89 v ajetut pussimallin  pösön  jouset tarjolla josta saisi 2 lisälehteä per kappale.
ilmeisesti näyttäisi olevan hyvässä hapessa valmiiksi irrallaan 10v varastossa seisseet. Vallilantakomon kaveri sanoi että alkuperäiset on todella laadukkaat olleet ,aikanaan kun ovat valmistetut. samoja käytetty ducatossa,pösössä ja citicassa.

Jos kuulemma jouset on kääntyneet päistä alaspäin, (niin kuin minulla):Kannatta taottaa ja sitten vasta uudet lisä lehdet , tai ilmajouset Thumb. Paras tulos saadaan 1 lisälehti taonta ja ilmajouset.lehtien kanssa.
Vaste kuulemma parasmahdollinen.  Thumb

turhapuro:
Ilmapussit voi myös lisätä lehtien kaveriksi.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 15.10.2014     kello on 15:45 ---Ilmapussit voi myös lisätä lehtien kaveriksi.

--- Lainaus päättyy ---
q

Jos päätyy ilmalisäjousiin niin ne kannattaa laittaa kumpikin omaan piiriinsä. Samassa piirissä ollessaan ne aiheuttavat vaikutelman ilmapallon päällä olosta.

velnum:
hyvä juttu ,tarviiko molemmat piirit oman mittarin paineen toteamiseksi.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: velnumm - 15.10.2014     kello on 17:08 ---hyvä juttu ,tarviiko molemmat piirit oman mittarin paineen toteamiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Jos laittaa mittarilla niin kyllä. Jos laittaa pelkät pussit, letkut ja venttiilit ei tarvitse mittaria vaan käytetään kompressorin painemittaria.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View