rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle  (Luettu 14058 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #45 : 28.09.2014 kello on 14:07 »
    Siinäkin on eroa että ajetaanko yksin, kaksin vai lasten kanssa ja vielä sitten sekin että miten pienistä lapsista on kyse. Lapset kun on mukana niin maksimi matka on tainnut olla siellä 600 km:n tienoilla, yleensä ajetaan päivää kohden max. 500 km.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #46 : 28.09.2014 kello on 14:36 »
    Ihan niinkuin olisi kiire saada lenkki nopiasti suoritettua ..oisko ammatilla jokin sija 700-900 km päivä siirtymiin...lomall a ollaan lomalla mutta jokainen sen etapin pituuden ihan ite määrittelee....eikä siinä se ajopiirturikaan ole enää hiasteena
    Varmaakin amatti vaikuttaa mutta ajaminen on mukavaa,kun kaikki asiat ok Thumb

  • Vieras
  • Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #47 : 28.09.2014 kello on 15:23 »
    kun kaikki asiat ok Thumb

     ;D

    Kyllä ne kaikki asiat ok voi olla vaikka ajaa lyhkäisempiäkin päiväkohtaisia ajoja, tuota asiaa en kyllä täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit. Ei se tuo istuminenkaan ole terveyden kannalta pitemmän päälle terveellistä jos sitä tarkoitit..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #48 : 28.09.2014 kello on 15:30 »
    ;D

    Kyllä ne kaikki asiat ok voi olla vaikka ajaa lyhkäisempiäkin päiväkohtaisia ajoja, tuota asiaa en kyllä täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit. Ei se tuo istuminenkaan ole terveyden kannalta pitemmän päälle terveellistä jos sitä tarkoitit..
    Ajo ominaisuudet kohillaan vetoauto ok ja vaunu perässä ok,niin mikä se on päästellä ;) :D Ja kahvillakin kerkiää käymään Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #49 : 28.09.2014 kello on 16:59 »
    ;D

    Kyllä ne kaikki asiat ok voi olla vaikka ajaa lyhkäisempiäkin päiväkohtaisia ajoja, tuota asiaa en kyllä täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit. Ei se tuo istuminenkaan ole terveyden kannalta pitemmän päälle terveellistä jos sitä tarkoitit..

    Mun ei ole tullutkaan istuttua autossa ja isossakin kun vuuvesta 1981 ja ammattimaisesti
    siittä ajasta olen  koko ajan opettannu toisia ajamaan kaikilla aakkosilla mitä kortista löytyy
    että se siittä kokemattomuuvvesta auton ratissa
    ADR-koulutusta olen antannu kymmenkunta vuotta

    minoon aina sanonnu ettei näitä mun juttuja piä ottaa kovin vakavasti

    jokkainenhan voipi suunnitella ja ajaakkin reissunsa ihan niinko ite haluaa

    työhän voitte käydä kattomassa mitä nähtävyyksiä tuolla Kosice-Bialystoc välillä on ,ei sitte ristus vie muuta ko ei mitään
    ajjaa päräytin sitte päivässä sieltä pois kun pölijän piti sinneppäin tyyrätä ko ei siellä viihtinny kahta yötä rekkaparkissa olla
    ensimmäinen kun oli vähän rauhaton paikka

    jos ei huvita olla paikallaan ko päivän tai pari niin mitä sitten ,autot on tehty ajettaviksi ja tiet ajettavaksi  ;)
    te jotka haluatte tööväillä niin tööväilkää niin palio kun haluatta
    meijän ei ollu tarkotuskaan olla tällä reissulla kun kolme viikkoa ja sehän tässä melkein menee enneko kotio keretään

    niin ja ei sitä voi kieltää etteikö tuo matkanteko ajamalla maistu ja kun akkakin on samaa maata vaikka Savolainen onkin
    Kai se on perua noista moottoripyörämatkoi sta joilla ajettiin noin tuhannesta puoleentoista tuhatta kilsaa aina yksillä silimillä  :-X
     

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #50 : 28.09.2014 kello on 17:09 »
    Mun ei ole tullutkaan istuttua autossa ja isossakin kun vuuvesta 1981 ja ammattimaisesti
    siittä ajasta olen  koko ajan opettannu toisia ajamaan kaikilla aakkosilla mitä kortista löytyy
    että se siittä kokemattomuuvvesta auton ratissa
    ADR-koulutusta olen antannu kymmenkunta vuotta

    minoon aina sanonnu ettei näitä mun juttuja piä ottaa kovin vakavasti

    jokkainenhan voipi suunnitella ja ajaakkin reissunsa ihan niinko ite haluaa

    työhän voitte käydä kattomassa mitä nähtävyyksiä tuolla Kosice-Bialystoc välillä on ,ei sitte ristus vie muuta ko ei mitään
    ajjaa päräytin sitte päivässä sieltä pois kun pölijän piti sinneppäin tyyrätä

    jos ei huvita olla paikallaan ko päivän tai pari niin mitä sitten ,autot on tehty ajettaviksi
    te jotka haluatte tööväillä niin tööväilkää niin palio kun haluatta
    meijän ei ollu tarkotuskaan olla tällä reissulla kun kolme viikkoa ja sehän tässä melkein menee enneko kotio keretään
    Täälä vuodesta -85...

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #51 : 28.09.2014 kello on 17:35 »
    Sehän on lajin hienoutta, kun kukin voi mennä tyylillään, mä meen oikeella tyylillä ja muut sitte muullatapaa   Mei mennään pienillä siirtymillä kun on nui pienet muksut, jahka ne kasvaa, niin varmaan tulee siirtymätkin pitenemään.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Kulkija
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #52 : 28.09.2014 kello on 20:13 »
    Mun pointti tähän on, että jää paljon matkalla näkemättä jos ajaa hyvin pitkiä huikosia. Sillä ajatuksella jos lukee tuota aiempaa kommenttiani...

    Ajaminenhan on mukavaa, ei siinä mitään. Välillä on pakko painaa pitempiä, kun lomaa on rajallisesti. Jos niin ei olisi niin 2 kk olisi hyvä Euroopan reissun pituus.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:36
    • "Where days drop as softly as fruit from trees"
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #53 : 28.09.2014 kello on 20:29 »
    Juuei, kai. Nyt La-Su kieppasin päältä 900 km. Syyksi laitan lyhyen viikonlopun ja impulsiivisen mielen. En tohtisi tuollaista pikkulasten kanssa. En lie tohtis edes yksin/kaksin useampana päivänä peräkkäin. Siis vaikka kuin menottais… Nuorempana polkasin välistä aamusella isolle kirkolle ja iltapäivästä takaisin joku melkein saman verran km. Pidempi työpäivä mutta palkanlisää kertyi. Nykyään ei viittis työajoja edes miettiä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #54 : 29.09.2014 kello on 21:49 »
    Kotimaa  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
    « Vastaus #55 : 30.09.2014 kello on 21:24 »
    Noin se reissu sitten meni .

    15 yöpymistä joista kaksi rekkaparkissa ja vain alta 6000 kilometriä
    kyllä kustannuksista pidettiin taas kirjaa ja ne ei ole suuret
    polttoaineet noin 800 euroa ,Chaussoni kuluttaa noin 10l/100km noilla euroopan nopeuksillakin
    moottoritiemaksuja noin 40 euroa
    leirialueet 250 euroa
    tallinnan lautat 275 euroa